Un fel de Audi A5 Sportback șerpilian, doar că mai lungă... fiindcă-i ”compactă”, normal. :-)
Dincolo de clasificări VAG aiuristice însă, îmi pare mai reușită ca proporții decât VW Arteon.
Normal deci să lipsească la noi.
n.b. Interesant și că 1.4 TSI-ul nu-i încă scos la pensie - probabil că fără hibele la distribuție ale fostei versiuni europene.
”Understatement” pare lozinca-n segmentul ăsta, nu opulența.
Despre mașină, numai de bine -- chiar dacă-i prea greuceană, în ciuda aluminizării.
Nu mai repet (și tot degeaba :-)) că PHEV-uiala e doar green-washing + virtue-signaling pentru tartorii cu chauffeur.
...Că n-or veni cu Dacii Spring în zonele urbane cu zero emisii după ce coboară din yachturi și lear-jet-uri private (scutite recent de taxe ”verzi” în UE, cum bine preciza un coleg.)
P.S: De apreciat (din nou) scriitura plastic-sugestivă a lui C. Ciobanu, care are mereu cuvintele la el.
@Nicu: E chiar leit Logan, excepție spate / stopuri. Și unele VW-Volvo îi calcă însă pe urme.
(Deși doar chibițez p-aici fără pretenția să am dreptate, mă bucur că nu vorbesc mereu doar cu mine-mă. :-))
Ideea e că mimetistul nu-i din păcate doar chinezesc și nici apanajul designerilor auto.
Imitația o fi ea prima treaptă spre măiestrie, dar cel mult unul din zece ”noi” modele vine cu ceva realmente nou / original.
Evident că la nivel de amănunt, limitările structural-inginerești fiind destule (cam aceleași roți, geamuri, uși, capote). :-P
Dacă-i model pentru australopiteci, scaunele-s sigur din pielea lui Djokovici. :-)
Back ontopic, artificiile de stil încearcă să mascheze o arhitectură de break crossoverizat destul de banală, dar funcțională.
Designul bordului îmi pare totuși reușit, cu integrarea ”esențialistă” a ecranelor.
(n.b. Dacă tot am lăudat-o, aștept să dobor precedentul record de 142 pălmi roșii încasate. :-))
Nu-i rău ca stil, deși aduce a Logan din față și (mai ales) profil.
Nu-i înțeleg însă umflarea, că-i oricum cam prea mare actualul Mondeo, stricăcios într-adevăr la unii, dar nu pt toți (ghinion, vorba dulapului național.)
Nu contează oricum, că-n UE sedanurile-s decedate mortal cu excepția triadiștilor.
P.S. Am condus mai demult unul pe benzină 1.5 (singurul cred din satul meu dizălist :-)) - confortabil dar nu prea vioi, însă ținuta de drum era OK.
Păcat totuși de involuția gradată de la prima generație (referință cândva la agilitate) spre barca-balenă în curs de extincție.
Ultimele comentarii
2333 in total