Punctul pe ”I”, exact asta e diferența. O mașină în firea ei, fără fasoane și care nu sare în ochi, cu reviziile la zi sau măcar de maxim 2-3-4 ani vechime, întreținută cu simț de răspundere, nu e deloc același lucru cu modele premium, mașini deosebite pe vremea lor, dar care au adunat ani peste ani și au ajuns doar gunoaie poleite. Iar românii care le folosesc până cad le ”întrețin” în cel mai bun caz cu piese din dezmembrări.
Poate mă repet, dar mai zic o dată de vechitura cu volan pe dreapta și numere galbene străine văzută într-o seară târâindu-se prin Sălăjan cu scântei sărind din etrierul drept! Scumpe plăcuțele boss, îi cădea rangul cu un Logan mai nou dar cu toate tablele pe el!
"Another randomly exploding Tesla to keep our firefighters busy."
https://www.ktvu.com/news/tesla-spontaneously-ignites-sacramento-firefighters-call-out-elon-musk
Gas-powered vehicle fires can typically be extinguished with the 700 gallons of water carried by a single fire engine, but battery-powered vehicles can burn much longer and require more resources.Metro Fire has responded to four Tesla blazes so far. However, there are still a lot of unknown dangers like just how hazardous the fumes from lithium-ion batteries may be.
"They're releasing a lot of gases, many of which are flammable—things like carbon monoxide and hydrogen," Hoy said.
https://www.cbsnews.com/sacramento/news/a-look-at-sacramento-metro-fires-specialized-training-for-electric-vehicle-fires/
Pare că GPL e inofensiv pe lângă petardele astea pe litiu care se autoaprind.
Uzina de la Mioveni a exportat global în 2023 peste 576.000 de metri cubi de subansambluri, și peste 410.000 m3 pentru uzinele din Africa (Tanger, Casablanca sau Oran, unde se fabrică și Sandero).
De asemenea, în plus față de cele montate pe vehicule, au fost produse și exportate la Mioveni peste 300.000 de motoare și peste 400.000 de șasiuri complete.
Datele sunt publice, din raportul pentru 2023, și nu sunt destinate analfabeților, sclavi ai propriei ignoranțe.
Gunoierul cu mânuță tremurândă are impresia că ironiile de la dezmembrări fac mai mult de două semințe.
Pe același principiu marocanii de Bărbulești sau Strehaia îngroașă piața de cazane cu siglă premium, la schimb cu unele făcute de ei.
Dar știrea asta ar trebui să însemne că din ce în ce mai multe subansambluri pleacă de la Mioveni să echipeze mașini cu sigla Dacia, chiar fabricate în Maroc sau Algeria. Chit că pe unii îi freacă grija că rămân fără clienți și nu mai au de ce bocăni la ruginituri, nu cred că au de ce. Lipsa de educație rutieră și de bun simț o să le aducă mușterii dornici de ultimul zbor către plopii de pe margine.
Ce rău e să-ți bei cafeaua la volan sau fix în popasul preferat, cu vreun golf cu apă azurie în perspectivă și să faci pauză doar când simte nevoia oricare pasager.
Probabil moda e selfie-ul lângă stația rapidă, unde fierul de călcat se recuperează după 2 accelerații mai greu decât îl ia somnul pe vajnicul apărător de planetă, care probabil plătește scump orele de stat cu AC în vamă.
În materie de mobilitate, față de orice vechitură pe combustie, electricele pe baterii rămân involuate și nepotrivite la altceva decât taximetrie și navetă prin oraș. Nișă pe care ID7 aș zice că se potrivește ca electrica și concediul.
Ultimele comentarii
774 in total