Păi trollul după ce-și ia șah mat pe argumente își leapădă imprecațiile asupra persoanei.
Boală curată e cum dă Edică alias Matei - Mihai - Vali (șamd) un copy-paste, și bagă anonime printre pseudonime, erijându-se în Mafalda Electrocutaților în timp ce-i critică arogant pe cei ce nu-i înghit inepțiile.
Deci cine nu înghite propaganda electrocutată ori e ”dizelar sh” ori e ”gepelist sărac”.
Când se termină clișeele scremute ca pseudo-argumente ultima armă e atacul la persoană?
Râmâne cum a zis și Times: ”În Marea Britanie, costul cu încărcarea mașinii electrice de la stațiile publice e dublu față de costul unei mașini pe benzină sau motorină”.
Mișto. Și mașina și combustibilul la preț dublu.
PS: Excitat e colegul de salon înainte să ți-o iei, în română avem cuvântul surescitat americanizatule.
Fake news ordinar sunt minciunile și exagerările voastre (presupunând cu extremă indulgență că nu e doar un trist pus să verse exagerări și să spele la Tesla, inclusiv la un articol despre GPL).
E ironic să facă pe superiorul cineva care probabil în mare cunoștință de cauză face reclamă la mobilitate doar în jurul casei: taximetrie, livrat colete sau pizza. Pentru cei care-și permit să meargă cu mașina și-n vacanță, nu doar la făcut naveta.
Deci până la urmă au dat sursa și de fapt Times nu minte. Lasă c-o face altcineva.
Minciună prin X omisiuni, ”mă costă mai puțin decât un echivalent termic”. Greșit, la steluță, cu litere mici, mai scrie: mă costă PE MINE, care stau la CASĂ cu loc de parcare și NU PUN costul mașinii. Așa da, costă mai puțin DOAR combustibilul.
Aaa, și cu două steluțe: DACĂ nu mă-ntind mai mult decât poate autonomia, că dacă alimentez ORIUNDE alundeva, nu mai costă mai puțin.
Și iarăși trollul după ce pornește discuția de la costuri, simte nevoia să iasă din colț dându-se superior exemplului meu dat cu Loganul, care la costurile pe km poate fi înlocuit cu multe benzinare cu sistem GPL.
Era să zic eu cine și la ce preț mai ia o electroacă învechită cu bateria la 70% capacitate. Inclusiv la revânzare procentul Loganului e superior. Sau al oricărei benzinare, să fie clar.
Cititorii profit găsesc linkul către articolul g4media apoi către sursă: https://www.thetimes.com/uk/transport/article/cost-of-charging-puts-the-brakes-on-britains-electric-car-switch-ts3qclkb2
Link-urile le găsesc ușor cei alfabetizați, poate nu și cel ce se grăbește să dea 3 răspunsuri la problema ridicată. Totuși, ”The Times” încadrat la fake news? Atunci tot ce turuie electrollii pe aici este direct dezinformare și propagandă.
Și degeaba spune un comparator ce economii POȚI să faci DACĂ încarci acasă, că nu suntem toți taximetriști sau livratori. La un drum mai lung se mai aplică tariful ăla mic de acasă, valabil cu steluță în contractul furnizorului de curent?
Dealtfel graba cu care ai sărit în sus maschează dorința de a acoperi fix esența articolului: ”Problema este că aproape jumătate din gospodăriile din Marea Britanie locuiesc în apartamente sau proprietăți terasate, ceea ce înseamnă că majoritatea nu au o alee sau un garaj – necesare pentru a permite încărcarea la domiciliu. În cele mai mari orașe ale Marii Britanii, trei sferturi dintre gospodării locuiesc în apartamente sau case terasate.”
Deci degeaba se poate (dacă ai casă, încărcător și ai dat minim 30.000 pe o electrocasnică) dacă majoritatea NU poate.
Să generalizezi că ”atâta costă” cu atâtea condiții specifice, aia e fake news.
A propos, de ăia 15.000 iei cea mai ieftină soluție de mobilitate: un Logan nou cu GPL, și de diferența până la orice electrică ai gazul subvenționat.
Ultimele comentarii
787 in total