O mașină compactă foarte agilă și care se lipea de șosea era Supernova / Solenza, dar să nu uităm ce s-a dorit de la Logan: o mașină încăpătoare, cu gardă mare la sol, și care să satisfacă ambiția de 5000 de euro a lui Louis Schweitzer. Și să înlocuiască practicul model 1310, de care încă se trăgea la Mioveni.
Nu știu ce au cerut cehii pentru Fabia dar pe designerii Logan a fost mare presiune din multe părți, iar primul model a fost un compromis.
Mie mi se pare c-au renunțat prea ușor la Solenza, iar Logan a fost modelul principal, care a înlocuit 1310, Sandero venind prea târziu și degeaba, cel puțin în România nefiind cerere suficientă pentru acest Logan fără portbagaj.
Dacă tot insiști să scoți pe bandă rulantă mesaje la orice articol măcar fă un minim efort și documentează-te un pic, să fie credibile și aproape de realitate.
Skoda e Dacia cehilor, și e din 94 a VW.
Skoda Felicia e corespondentul Dacia Nova / SuperNova, e rezultatul dorinței de aducere la zi din partea locală. În ciuda eforturilor, diferențele Felicia - Fabia și Nova - Logan arată ecartul dintre ce putea industria locală și nivelul marilor producători.
Pentru mulți care n-au înțeles acest lucru încă sunt valabile glumele despre daciile vechi, colportate și de unii mai tineri dar la fel de ignoranți.
E adevărat, Skoda are și istorie pre-comunistă, dar are motive să sărbătorească Fabia, primul model prin care a ieșit la lumină (din nou).
Trollul curajos n-a aflat că Pinocchio acum vorbește doar de autonomia fiarelor de călcat electrice. Adică de unde li se face plinul în 8 ore până unde iau foc și ard 3 zile fără să poată fi stinse.
https://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-golf-20-tdi-stabileste-un-record-de-consum-in-sua-289-litri-64077.html
Deci ai și argumente, electroll degeaba, sau atacuri la persoană anonime sunt tot ce poți, pe lângă trombonirea cu cifre false la care nu dai și steluța?
Cât e diferența între prețul real pe care ÎL POATE plăti cineva pe un Golf (20-21.000) și pe un fier de călcat electric EX30(30-32.000)?
Observăm și după rabla și discount că sunt minim 50% în plus? Sau pe planeta electrocutaților calculele se fac după alte reguli?
https://www.volvocars.com/ro/build/ex30-electric?token=9162376950189749037
https://configurator.volkswagen.ro/cc-ro/ro_RO_VW22/V/reference-models/077
Puțin îmi pasă mie de oferta ta din care a scăzut rabla și ce discount-uri, așa cineva poate găsi metodic un dealer la care să ia un Golf pe stoc spre 20.000. Și poate și sub, dacă scade o rablă.
Dovada că ești troll, pe lângă copy paste din PR-ul Volvo, e să compari prețul teoretic după mărire din Germania al Golf-ului cu prețul ademenitor dat cu rabla și discount, poate și fără TVA (presupun, că nu ne-ai dat ce e la steluță).
Și e 23.480 de fapt Golf, față de EX30 38.800. Doar cu 65% mai scump, ”la fel” după evaluarea trollului. Cam așa exagerați și cu celelalte: autonomie, risc de autoaprindere, stații funcționale disponibile, timp și cost de încărcare....
Ultimele comentarii
773 in total