De acord, sigur că producția locală ar trebui încurajată, fie ele echipamente de producție energie ori mașini. Eu aș grăbi și creșterea capacității nucleare, unde lucrurile se mișcă mult prea greu.
A propos de cum ajută statul un producător român: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/energie/exclusiv-plina-frenezie-subventionarii-regenerabilelor-fabrica-panouri-solare-giurgiu-executata-silit-vanduta-licitatie-fisc-dupa-i-s-impus-restituie-ajutor-stat-incasat-acum-8-ani-update-reactia-20238051
Mai bine să subvenționeze mai mult panourile solare și atât.
Un val favorabil auto-producerii de curent pentru consum personal ar fi benefic din mai multe puncte: ar crește producția locală regenerabilă și ar reduce dependența de sursele mai poluante sau de import.
Plus că mulți proprietari ajutați să-și instaleze panouri instalate ar putea avea impulsul natural de a folosi surplusul de energie pentru mobilitatea proprie în loc să-l introducă în rețea, și poate ar vedea mai bine rostul unei electrice sau hibride.
Și ar fi utilizați mult mai bine banii aruncați acum pe electrice exagerat de scumpe.
Anonimul e chitit să albească minciunile EuroNCAP și se leagă de scorurile pentru impact la pasager matur și copil.
În cazul Zoe, acestea arată de la 89%-80% la prima testare la exageratele 43%-52% la ultima testare, unde l-au degradat de la 5 stele la nici o stea.
Cine are curiozitatea să compare testele vechi cu unele mai noi observă că depunctările atacă cel mai des amărășteni gen Renault sau Fiat, în schimb protejează mereu coeficienții nemților (exemple BăMăVezi seria 3 sau VW Polo).
Asta da prostire și manipulare, nu-i așa mani( )pulatore de mânuțe roșii? Ți-ai epuizat arsenalul de glume de samsar despre Dacii?
Doar un nod în papură scremut ai găsit, subiectul neexprimat? Mă bucur, înseamnă c-a usturat, chit că te-au răcorit minusurile alea frenetice.
Despre Dacie rămâne cum am stabilit, nu țin loc de argumente ironiile căznite de talcioc.
EuroNCAP a devenit din ce în ce mai mult o organizație care să legitimeze prețurile exorbitante ale producătorilor care o susțin.
Ratingul general e o rușine prin impresia înșelătoare pe care o dă celor neavizați cu potlogăriile folosite de belgieni.
Cât despre noul MCV, o mașină probabil fiabilă și foarte utilă, cu un preț mărit, în trendul general al exploziei scorurilor la mașini din cauzele deja cunoscute.
Dar pentru care s-au trezit în habarniști toate prejudecățile și minciunile interesate posibile.
Că ar fi coșciug pe roți, deși e OZN dacă-l comparăm cu toate ruginiturile premium peticite cu piese dezmembrate și aflate în circulație pe străzi, că ar fi submotorizat, deși are cele mai puternice motoare de până acum (100 și 110 cai) sau că ar fi scump, deși n-am văzut ca prețul unei mașini similare să se apropie măcar.
Și eu sunt convins că se va vinde (xxx, perfect de acord, ușile par mult mai practice față de hayon) și că străinii sau românii care mai și gândesc vor ține cont de criteriile reale nu de aberațiile aruncate și aici de somități anonime agramate.
Ultimele comentarii
775 in total