Pate e-n cutia craniană care contrazice argumente obiective, ca mai sus.
Cei care știu să citească au aflat de termeni ca deformare controlată și la cese referă.
Alții o țin langa cu păreri de Vitan și sunt mândri că mânăresc voturile și poate le dă cineva importanță.
"Rusia a simplificat puternic normele de fabricație auto de pe teritoriul său și va autoriza producția de mașini fără airbag-uri, dar și fără sistem ABS. Mai mult, vor putea fi produse mașini și fără dispozitivul de pretensionare a centurii de siguranță, cel care menține centura blocată în timpul unui accident. "
https://economie.hotnews.ro/stiri-auto-25561777-rusia-simplifica-mult-normele-fabricatie-pentru-automobile-autorizand-productia-modele-fara-airbag-sau-abs.htm
Nicu, la primele MCV-uri nu era diferență și nu m-aștept să fie nici acum.
Și chiar fără diesel, 1.0 TCe GPL bate dieselul la costurile de rulare. Mai ales la prețurile actuale...
De obicei modelele mai ieftine Dacia nu au beneficiat de motoare mai puternice, probabil ca media emisiilor la nivel de grup Renault să iasă mai jos.
În plus, să nu uităm că Jogger e un Logan cu spate modificat, probabil nu are loc 1.33 TCe cu auxiliare în compartimentul motor, cum a fost posibil însă la Lodgy, o mașină ceva mai mare.
Ca dovadă, 1.6 16v (un motor aspirat simplu, nu complex ca TCe) încăpea la fix pe Loganurile de primă generație.
O mașină compactă la exterior dar spațioasă la interior cum e Jogger și a fost primul MCV poate avea constrângeri la motorizări.
Un nou Lodgy era altceva, dar sigur ar fi sărit de 20.000 cu noile prețuri.
Alex, și mie mi s-a părut evident că 1.5 de 180 de cai (sau poate 200) de pe Civic.
Dar pentru unele cornute care-și adapă snobismul în litraje de la 3 în sus asociate cu sigle sonore, asta nu înseamnă nimic.
După cum tot putem observa, le e greu să priceapă termeni ca moment motor sau turație de putere maximă, care sunt foarte bune la acel 1.5.
Ultimele comentarii
775 in total