M-am documentat și am dat cu cifre, am scris exact cât kerosen s-a vândut iar el mă ia cu ”tipically” și cu oarece ”recensământ”.
Ori n-a citit ori n-a înțeles lucruri simple, caz în care e analfabetul analfabeților.
În ambele cazuri trollul e troll, care troll dă cu mult noroi în multe comentarii și musai să aibă ultimul cuvânt chit că bate câmpii mai rău ca ciobanul.
N-o să mai răspund altceva aici, datele de pe site-urile citate ar trebui să lămurească pe cei ce vor și mai ales POT înțelege.
Recensământ? Păi ai datele de vânzări sus, dacă ai probleme cu priceputul datelor de pe cele două site-uri mai întreabă, că nu e rușine.
Nu ți-e rușine să ne trombonești și să fii agresiv, asta s-a văzut a enșpea oară.
Da, inteligent autoexilat.
Pare din cifre că heating oil e kerosen ȘI păcură (red diesel):
Home heating oil is a blanket term for the two heating oils used in domestic settings: kerosene and gas oil.
https://www.nationwidefuels.co.uk/faq/heating-oil-faq/#whats_the_difference_between_iho_and_home_heating_oil
vânzări kerosen iarnă 2022-2023 - 2,9 MTOE
vânzări păcură iarnă 2022-2023 - 4,4 MTOE
https://fueloilnews.co.uk/2023/07/industry-data-the-latest-update-from-the-ukifda-databank/
Deci nu numai că NU e doar kerosen, ci s-a vândut chiar mai multă păcură.
Deci echivalentul a 4,4 milioane de petrol (pentru romglezi petrol brut, adică țiței nu benzină) arse de englezi într-un an, pe lângă kerosen, numai la încălzire. În timp ce fac pe ecologiștii crescând congestia cu troacele electrice.
Iar clișeele cele mai convenabile, de Uberist sau livrator.
Primele 4 exemple găsite rapid:
Dacia Logan GPL sub 15.000.
Fiat Tipo sedan diesel 130CP sub 18.000.
Skoda Scala TSI 115CP sub 20.000.
Citroen C4 sub 22.000.
Cu utilizatori care nu au posibilitatea să încarce acasă, nici o ”bijuterie” tehnologică având inovatorul motor electric de secol XIV, luată ”chilipir” la minim 35-40.000 n-are nici cea mai mică șansă măcar să se apropie de amortizare, dar să fie competitivă.
Repet, pentru utilizatori normali, nu mocangii navetiști cu rata subvenționată la un Zoe încărcat la serviciu sau la Lidl, care n-au nici cea mai mică șansă la un concediu cu asemenea arătare.
Evident, segment de masă nu există. Pentru electricele cu baterii.
Stând strâmb și judecând drept hibridele (cu sau fără încărcare directă a bateriei) par a fi cele mai inovative, încercând să combine avantajele ambelor propulsii: electrică și benzină. Din păcate gradul de sofisticare plus alte mici dezavantaje inerente le duc prețul peste ce pot sau sunt dispuși mulți clienți. Care rămân la variante ”depășite tehnologic”, dar fiabile, ieftine și uneori chiar mai eficiente.
Când electricele se vor putea adresa segmentului de masă cu prețuri și performanțe echivalente, atunci vor avea o șansă, până atunci.....vânzări de nișă.
Ultimele comentarii
787 in total