(@@) idic
Te referi la compatrioții ”cunoscători” și amatori de vechituri premium, atoateștiutorule?
Asemănători cu alții care se cred deștepți cu glume despre Dacia și-și dau singuri voturi multiple.
DS, am citit pe mai multe site-uri, de specialitate sau nu, exprimările nelăsând nicăieri dubii, iar cea mai neclară fiind de genul ”acest nivel de echipare va fi disponibil în viitor pe patru modele ale mărcii (Spring, Sandero, Duster și Jogger)”.
Adică va fi și pe Spring, fără a nega ceea ce oricine poate verifica în 20 secunde, că este deja pe celelalte.
Probabil că aici pe automarket este vorba doar de o exprimare neglijentă, fără a verifica cineva pe site-ul Dacia.
Le scapă lor altele mai grave, darămite așa un mizilic.
Mihaidikkk, lasă frustrările și ochelarii de cal.
Dacă pentru unul ca tine idealul în viață e să băltești într-o electrică în traficul urban bucurându-te c-ai făcut plinul gratis la Lidl, nu înseamnă că toți posesorii de mașini fac asta.
Și n-a discutat nimeni niciodată de autonomie până s-apară greoaiele cu baterii, când cei ce mai și conduc v-au atras atenția cât de inutile sunt în afara orașului la acel capitol, oferindu-vă ca grad de comparație AVANTAJOASELE mașini cu ardere internă.
Și-ți repet a 10-a oară, electricele sunt excelente în oraș, dacă merg pe șine sau au captatoare.
Rază de 230 km înseamnă drum dus-întors de 460 km. N-aș paria că un om (de afaceri) care dă 150.000 euro pe o limuzină așteaptă cu orele încărcarea. Asta DACĂ există o stație liberă, funcțională și de putere în drum.
În condițiile în care diverse teste pe youtube arată un consum de circa 26 kWh / 100km la viteza de 120 km / h (~ 400 km autonomie maximă), dacă sunt luate în calcul viteze mai mari și posibile temperaturi extreme, încărcare suplimentară (testele se cam fac doar cu șoferul, maxim 2 pasageri) deja autonomia prudentă poate scădea lejer sub acei 400 km de la teste.
Golf 8 de la 23.800 EUR
Polo de la 19.100 EUR
Sandero de la 13.900 EUR
Cu siguranță există explicații diverse pentru diferențe, dar probabil cine nu găsește prețurile reale are dificultăți și la evaluarea obiectivă a mașinilor.
Eu cred că mai sunt și oameni pragmatici în ăia 500.000, mai străini evident, că la noi Golf-urile aduse se dau ca shaorma caldă-n Vitan ”inițiaților”.
Ultimele comentarii
775 in total