Jogger hibrid
205 Nm la 3200 rpm și 140 CP la 5600 rpm (!)
Jogger TCe GPL
170 Nm la 2000 rpm și 100 CP la 4600 rpm (!)
Cifrele nu le diferențiază mult, iar la 5200 euro și 200kg mai puțin mie-mi pare o alegere mai bună varianta turbo cu GPL, chiar dacă beneficiază de cutie manuală.
Renault singur s-a dus în jos cu 14% anul trecut în Europa.
Dar Renault deține Dacia, care aici îi ține pe linia de plutire.
Și-i va mai ține, la scorurile astea.
Gunoaie sunt stereotipurile tale de Vitan, sper că nu pentru interese de-acolo îți verși pe-aici lăturile despre Dacia.
Moldovean, stai liniștit, avalanșa de voturi negative asupra oricărei păreri de bun simț e doar frustrarea patologică a unuia cu multe pseudonime dar fără alte bucurii probabil.
Cât despre Jogger, vânzările foarte bune în vestul civilizat validează o rețetă practică, în ciuda cârcotelilor manelistice locale.
Nimic mai fals că ne-am dori toți mașină premium. Și când zic asta nu mă limitez nicidecum la exemplul personal.
Se pare că-n țara asta necivilizată s-a împământenit (printre altele) și năravul de a afișa posesiuni mult peste nivelul individului, deci care mai de care se screme să pună mâna pe produse ”premium”, că și le permite ori ba.
Implicit tot ghiorlanul crede că janghina premium îl face domn (posibil și exemplarul de mai sus care scuipă semințe pe Dacia), la fel cum parfumul strident acoperă transpirația pațachinei din dreapta.
Dacia se vinde pentru că e un Renault mai simplu la prețuri decente, și nu doar pentru că e cea mai ieftină alegere, cum consideră mulți cu dispreț superior.
Ultimele comentarii
775 in total