Compartimentul motor al Jogger-ului, același de pe Sandero și Logan, nu a fost proiectat să acomodeze 1.33 Tce darămite 1.7 dCi, deci în mod inexorabil nici nu ar putea să le pună fără modificări.
Reproiectare la facelift pentru motoare mari?
În contextul prețurilor și așa mărite și forțând motoare mici pe Dacia pentru a ține jos media de emisii a grupului, oare care ar fi șansele să vedem motoare mai potente pe Sandero/Logan/Jogger? Zero.
Nu cred că nu mai vedem ”accidente” cum au fost Dusterul 1.33 TCe 150 CP sau Lodgy 1.33 TCe 130 CP. Chiar și cu iminenta lansare a modelului compact de la anul.
Oricine poate constata:
Jogger 7 locuri GPL pleacă de sub 19.000 euro
Jogger 7 locuri Expression hibrid pleacă de la 25.450 euro
Că prețurile mașinilor nu mai sunt prietenoase și au decolat de câțiva ani, sunt multe motive obiective și subiective pe care nu le mai repet, s-au tot expus. Dar în acest context, Dacia RĂMÂNE cea mai accesibilă în ORICE segment activează. Am mai zis, dacă nu e așa, aștept contraoferte de mașini echivalente NOI care să ne lumineze.
Filozofia asta cu banii efemeri ar avea efect garantat la bogătanii închipuiți de comentează degeaba la orice model Dacia: ”dacie de X mii de euro.”
Satisfacțiile intenționate de producătorii Dacia sunt fiabilitatea, economicitatea și accesibilitatea. Cine are așteptări dinamice impresionante cam trebuie să se scobească de mai multe mii de euro față de orice model Dacia, marca ducând greul grupului Renault pentru media de emisii.
O fi dieselul imbatabil la nivel de km parcurși pe litru, dar este mai economică varianta cu GPL, inclusiv la întreținere. Cine vrea și consum mic și să abuzeze fără urmări motorul la viteze mari, da, înțeleg de ce vrea diesel, numai că opțiunile se cam răresc și scumpesc.
Electrollul nefudul parcă nu e destul.
Cum o ia pe coajă cum sare la jigniri și se dă cel puțin Țiriac, trebuie că e mare frustrarea doar la constatarea că amatorul de Porsche preferă sportivitatea în fața unei greoaie bune mai mult la liniuțe.
Cred că supărarea e mai mult din contextul general, iar vânzările Porsche nu par a face excepție.
Deja recunosc aerele astea de cunoscători pretențioși și-ncepe să mă amuze ipocrizia lor.
Îi f....ace grija unui abțibild, a plasticelor sau chiar lățimea închipuită a mașinii. Apoi le pute prețul. Ce mă amuză teribil e când îmi închipui vitejii ăștia la târg evaluând pentru ei mașini adevărate, și cum se transformă din chițibușari pe toate mărunțișurile (când vorbeau de Dacia) la foci care înghit ori mulți km, ori uzuri anormale, ori evenimente în istoric ori tot felul de probleme cu adevărat grave doar ca să se afișeze cu vreun ”bolid premium” de bărbat adevărat, cu motor puternic și siglă invidiată.
Deci pentru pretențiile astea de 2 bani, vitejii ăștia plătesc scump ori în mii de euro (orice alternativă la Dacia e la mare distanță, dar în cazul ăsta n-ar trebui să le pese de Dacia) ori în compromisuri mult mai grave decât ce spun ei, caz în care sunt doar niște ipocriți cât China.
Și trebuie să ai intelect de dezmembrator cu miros de brânză să vorbești de poluare la Dacia, când orice alternativă comparabilă la preț e o gioarsă cu uzuri semnificative.
Pentru că da, la aceste prețuri poți cumpăra modele de la multe mărci, care au fost bune odată, când mergeau în firea lor....
Ultimele comentarii
774 in total