@duamna fifi
Ai dreptate, că rezolvase obrăznicătura din Voluntari toate problemele, apa caldă, a făcut revoluție cu transportul în comun ..... probabil trebuie să acceptăm liniștiți gaura de 4 miliarde lăsată la buget odată cu grămada de autorizații date ”pe ochi frumoși” în ultimele zile de mandat pentru o droaie de grozăvii în zone protejate.
Mai e o știre cu achiziția de către primărie a 20 de mini-centrale de cvartal plus centrala nouă din Pantelimon, asta pe lângă reparația țevilor din rețea.
Pe-asta n-ai știut s-o buchisești, sau v-a promis că vă reangajează la parcări dacă trollați și iese iar ”duamna”?
Un șofer fără accidente în istoric plătește în cel mai bun caz 50% din primă (bonus B8).
Un multiplu ”dăunat” din ăsta evidențiat de studiul de față plătește maximum 180% din primă (malus M8).
Sistemul ăsta nu penalizează destul pe cei ce produc daune pe bandă rulantă, și în mod normal de la a 3-a daună în sus într-un anumit interval asigurarea ar trebui să crească exponențial.
Dar nu, și tot datorită incompetenților corupți din ASF, care închid ochii la prețurile stabilite de cartelul austriac și la combinațiile unor asigurători cu service-uri care practică hoția la drumul mare, tarifele ajung să depășească noi limite.
Nu țin neapărat să denigrez modele trecute mai mult sau puțin reușite, dar astea mai noi sunt ceva mai aduse la zi la cerințele pieței iar vânzările bune (evident, datorate și contextului scumpirilor) confirmă raportul prestații / preț bun.
E normal să respectăm părerea fiecăruia, din păcate unii derapează în aberații trăncănite cu interes sau altfel.
Toți dealerii încasează pomenile exagerate ale statului român, iar Dongfeng-ul de UE (marketat de Renault Dacia Spring) nu e fix cel vândut în China, cum le place multora să clameze mincinos.
Târloage leneșe și nesigure sunt tarabele neîntreținute, mai noi sau mai vechi, conduse la limită de inconștienții patriei, alese doar pe doar pe motiv de siglă.
Dacia susține județe întregi, și fără salariile alea (de Africa e concepția ta) probabil că salariile în zonă ar fi de Pakistan.
Asta e mentalitatea de gunoier de Vitan, să creadă că noroiul aruncat pe marca locală îl face mai interesant. Și câteva voturi multiple, să-și aprobe singur inepțiile.
Electrica devine hot hatch la propriu când i se-aprinde bateria, a se vedea Teslele de prin State.
La cai teoretici însă stau bine, pentru dinamică mai bună le trebuie însă ceva baterii mai ușoare în primul rând.
Ultimele comentarii
775 in total