Vouă ăstora de vi se indică direcția, vă dă eroare softul dacă sunt mai multe opțiuni?
Sunteți partizanii bateriilor, am înțeles, dar din fericire se caută și alte soluții.
BMW și Toyota cu hidrogenul, Porsche cu acei combustibili sintetici, Renault cu etanolul în Brazilia, tot Renault dar și Fiat cu gamele cu GPL sau diverșii producători de vehicule cu gaz natural.
Cu cât mai multe alternative viabile din care să alegem, cu atât mai bine, nu să ne aruncăm toți pe electricele cu baterii și să riscăm să ne trezim peste câțiva ani într-o fundătură energetică sau fără litiu.
Domnule Edică, eu înțeleg perfect că simpatizați arătările astea datorită reclamei pe care o fac electrocasnicelor.
Dar nu-i mai faceți misogini degeaba pe cei ce consideră irelevante părerile despre mașini ale unor persoane cu alte preocupări (femei SAU nu).
Mult marketing nu face mașina mai bună, așa cum paragrafele înșirate mai sus fără rost tot analfabet funcțional vă lasă, monsieur.
Repetați ca baba surdă aceeași placă de (in)corectitudine politică.
Unul îi admiră electrocasnicele din casă și garaj altul nu găsește pluralul hoților în spaniolă și-l pocește la pseudonim.
Misogin ar fi fost dacă spunea că e nepotrivită PENTRU CĂ E FEMEIE.
Nu e șeriful misogin, el s-a referit la tangența persoanei (doamnă sau nu) cu subiectul, și chiar dacă e un pic rău, are dreptate.
Foarte de apreciat strategia Toyota, oferă variante cu toate tipurile de motorizări: ardere internă, electrice cu baterii și chiar una cu hidrogen, și gama cea mai largă și mai veche de hibrizi. Ba chiar pe anumite piețe oferă vehicule ce folosesc GNC sau GPL.
Altfel, e bine că recunoaște franc și Edică, la greoaiele cu baterii 200 km pe hârtie înseamnă 100 în viața reală. Mai degrabă la ele se referă când vorbește de porcării...
Oricum, pentru cine nu e taximetrist, un PHEV mai accesibil cu autonomia aia teoretică de 200 km e oricum mult mai practic decât orice fier de-ăla de călcat cu baterii...
Ambițiile legislative ale UE sunt motivul principal al diferenței dintre Dongfeng și Spring.
Și (dacă!) o să ieftinească, o vor face toți, nu numai Tesla, doar atunci când vor dispărea motivele de scumpire, mai ales pomana exagerată pentru electrice cu baterie.
Și până să vorbim de volume, Tesla trebuie să reușească să vândă o mașină accesibilă punct, că la 45.000 e departe de așa ceva.
Ultimele comentarii
775 in total