Și la subiect, porțiunea de mijloc Miercurea Nirajului - Leghin din A8, are nevoie de un SF bine făcut, iar din 2014 miniștrii s-au făcut că semnează apoi au reziliat și tot așa.
S-a semnad contractul pentru SF în 2021 (cine e curios vede cine era ministru), iar din toamna trecută se stă după acordul de mediu, că e timp....
Așa, ca o coincidență, e tergiversat fix tronsonul de mijloc, mai greu, ca și la Sibiu - Pitești. Asta ca să ne lămurim cine sabotează infrastructura din România..... sau o întârzie până la calendele grecești.
Pe A3 lotul lipsă Chețani - Câmpia Turzii e la 50% și Strabag trage să-l termine în acest an.
A1 Margina - Holdea are constructor pe UMB abia din 2022, după ce ministrul P$D Răzvan Cuc a reziliat ABUZIV cu Salini în 2017 și apoi tribunalul de arbitraj a găsit România bună de plată la daune de 50 milioane de euro.
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-23983746-lugoj-deva-salini-daune-arbitraj-contract-reziliat-tuneluri.htm
Același Cuc pe$edist care a dat vina pe UE că protejează nu știu ce gândac ca să mai amâne Sibiu - Pitești.
https://www.zf.ro/politica/cuc-revine-disputa-asupra-autostrazii-sibiu-pitesti-continua-este-invocata-o-specie-de-gindac-18702295
După ce cucul P$D (bucureștean dar votat senator de Neamț!!!) nu a făcut NIMIC pentru A7, în 2021 sub Cătălin Drulă CNAIR a scos la licitație primele tronsoane și a deblocat printre multe altele construcția autostrăzii Moldovei.
Și culmea, se găsesc bandidos ca-n fața dovezilor covârșitoare să găsească nod în papură o useristă din Iași!
Ce bine-ar fi dac-ar face așa cât mai mulți clienți, să-și evalueze nevoile și să aleagă în consecință, atât motorizarea, cât și marca și caroseria potrivită.Te ia râsul când pe mulți îi vezi că se reped la ce ”e recomandat” sau vor să fie în trend cu turma și apoi se plâng ba că e mașina mică pe interior ba că are costuri mari. Asta ca să nu zicem de mulți fani de electrice, care sunt calați pe BEV înainte să afle bine ce-i mașina, cum și la ce folosește.
Cifrele acestea de vânzări sunt concluzia logică la haosul care a început cu pandemia și este continuat de politicile bine intenționate (sper!) dar aplicate forțat și fără noimă. Și evident a crescut perioada în care fiecare ține de mașină. Ține cineva cont și de poluare rezultată de muuuulte mașini mai vechi care în loc să fie înlocuite cu versiuni cu normă de poluare mai bună sunt folosite ani buni în plus tocmai din cauza scumpirii generale generate FIX de normele astea din ce în ce mai aberante?
Și din păcate statistici detaliate care ar putea lămuri ”mistere” (cum ar fi procentul de electrice luate pentru utilizare la firmă, unde poate se pretează) sunt indisponibile, iar jumătățile de măsură sunt prezentate astfel încât să servească scopului fiecăruia.
La Jogger e simplu, 30% reducere la combustibil pentru hibridă?
Păi reducerea de costuri cu GPL sare de 40%, iar la aceleași dotări mașina costă mai puțin cu cu 5.450 euro. Din punctul meu de vedere hibrida nu merită banii în plus doar pentru cutia automată.
Ca să avem întregul context pe prima jumătate a anului la vânzări de mașini:
- SH 123.443
- noi 72.787
O observație măruntă, o mașină nouă la nici două SH, apropos de prezicerile catastrofice ale focilor care aplaudau taxa auto și deplângeau eliminarea ei.
Partea interesantă este că din cele noi ”cele mai multe achiziţii de autoturisme au fost realizate de către juridice (58%), iar diferenţa de 42% le revine persoanelor fizice” !
Totalul pe 6 luni: PHEV (1884) + (mild) hibride (5562) + electrice (6983 - vedeți dl. Monenciu că ați trecut cifra de anul trecut, 4447, și nu ies procentele) = 14.429 ”electrificate”.
Presupunând proporții uniforme PF-PJ, 42% din 14.429 înseamnă 6060 ”electrificate”.
Din totalul de 123.443 (SH) + 30.570 noi pe persoană fizică cele 6060 ”electrificate” înseamnă 3,9%.
3,9% cu tot cu Spring, cu mild hibrid și cu pomenile maxime de la stat.
Poate ar trebui deci evitate exprimări ca ”interesul românilor pentru mașinile electrificate a crescut”.
Ultimele comentarii
775 in total