Hyundai Tucson Comfort+ 4x2 1.6 150 CP - 23.700 euro
Hyundai Tucson Comfort+ 4x4 1.6 150 CP - 27.400 euro
Dacia Duster Expression 4x4 1.33 150 CP - 22.050 euro
Întrebarea e de ce ai compara cu o mașină mai mare, promisă pentru la anul?
RadioȘanțdeVitan printre semințe ne dă lecții gogonate despre mașinile noi ca să laude vechiturile ”fiabile și puternice” premium aduse de afară, unele sudate și cu niște km proaspeți în bord.
Multe din ele sunt gunoaie, ele și comentariile în care le lauzi, acum șterge-te la gură când vorbești de Dacia și mai bagă niște minusuri.
Păi îi spun și lui Mutu și lui Chivu: tocmai m-am întors de câteva zile dintr-un drum de 360 km pe care am avut 4 opriri totalizând 30 de minute.
Mi-am folosit capul când am pus GPL, eu îmi sorb cafeaua la volan, alții așteptând eliberarea prizei. Care nu e mereu la 50 km, darămite liberă și funcțională, chiar m-am uitat pe plugshare. Și iar clișee, nu, nu sunt peste tot în jur, că nu mergem toți la buluceală constrânși de priză. Fix asta nu trebuie să fie mașina, un stres și o grijă, ci un mijloc de înlesnire a momentelor de relaxare.
Ce amuzant e să impuneți tuturor restricțiile voastre coafate la maxim că poate par normale. Deja se afumă clișeul obosit cu pauza de cafea și baie de 30 de minute fix la singura priză mai de putere.
Nu, nu este normal să mergi la toaletă în funcție de prize, nu este normal să faci ruta în funcție de prize și să ocoleși pe drumul cel mai aglomerat pentru asta, nu este normal să alegi cazare și cu priză-n balcon sau în curte.
Cu termica pauza e 5 minute la baie, 5 minute la încărcat unde e nevoie sau de plăcere pe drumul dorit, NU DE NEVOIE!
Excelent alex, de subliniat: ”a slump in overall private EV registrations, which are down about 20% year on year and now account for less than half of the total number of new car registration”.
Și pe modele: ”As dramatic snapshots of the market, just 13% of Volkswagen ID 5s, 21% of Tesla Model Ys and 41% of Ford Mustang Mach-Es this year have been sold to private customers. ”
Persoane fizice sub 50%, se dovedește că electricele se vând firmelor cărora le pot fi de folos, iar snobii deja și-au luat ca accesoriu a 3-a sau a 4-a mașină gadget pe subvenție în timp ce prețurile tuturor mașinilor au crescut și cu peste 20% din cauza ambițiilor restricționiste.
Ultimele comentarii
775 in total