Cocina era pe vremea duamnei, când erau angajați toți godeii să taie frunză la câini la companiile municipale.
ND tocmai a anunțat reabilitarea a 12 km de linie de tramvai, urmează ceilalți. Țevile Radet se înlocuiesc de ceva timp, tot pe fonduri europene. Din 100 de tramvaie deja au venit jumătate, de la anul vor veni 100 de troleibuze noi.
Cine are interese de construit haotic nu mai poate, și nici să se risipească banii pe iepurași monstruoși, vouchere biciclete sau excursii în Grecia.
Evident că votez pentru infrastructură importantă pe fonduri europene, cui i-e dor de turcisme și șpăgi sau vrea să doarmă la vreo companie municipală înțeleg că o regretă sinistra anterioară, vedea-o-aș la ”brutărie”.
Da, știm, e discursul agramat (repetat în ciuda contraargumentelor) al lui edică / mike / mihai: hidrogenul e rău, numai tonele voastre de baterii vor salva lumea....înainte s-o inunde în chimicale periculoase.
Hidrogenul e produs și din biomasă ori prin hidroliză folosind energie eoliană sau solară.
Sunt o grămadă de alternative: GPL, GNC, biocombustibili sau e-fuel de sinteză. Or fi bune și greoaiele cu baterii la ceva, dar nu sunt singurele, oricât ni le-ați răcni în creieri, electrollilor.
Mai mafie e aia care vrea interzicerea concurenților.
N-au decât să-ți subvenționeze producerea curată a energiei, nu să dea pomeni pentru măgăoi scumpe și bune doar în oraș.
Iar apostolul vostru Muscoiul e doar un escroc pe bursă, nicidecum singurul patron de SRL care asamblează electrice, între mii de chinezi.
Când Ford model T le-a dat fatala primelor electrice secolul trecut, tot ”mafia” a fost de vină? Sau ca și acum, modelele mai eficiente au prevalat natural?
E cel puțin hilar să-l denumiți Plicușor când licitația de tramvaie predată turcilor de duamna fifi a fost oficial denunțată de CNSC ca incorectă (șpaga n-o știm însă).
Licitația a refăcut-o Nicușor Dan și-n loc de turcismele ministresei famigliei din Voluntari, acum deja putem circula cu tramvaie românești, achitate prin fonduri europene.
Cât despre pasaj, pentru traficul auto este util parțial, utilitatea maximă o va avea când cu alți bani actualul primar va termina conexiunea liniei de tramvai între platforma Pipera și sectorul 3 (piața Delfinului).
De ce tramvaiul lipsește și în 2020 nu erau fonduri pentru pasaj, întrebați-o tot pe duamna.
Ultimele comentarii
775 in total