Da, are 5 stele-NCAP-ul vostru. D-alea verzi.
În primul rând, organizația care le face pantofii șmecherilor face teste de impact, nu de frânare.
Doi, stelele verzi pe care le interpretează fiecare habarnist cum vrea nu țin loc de siguranță activă. Deci poate să aibă și 7 stele, dacă are cu anvelope tari ca piatra și canale late să ajute autonomia cu 3 km, tot crește distanța de frânare, cu toată mama ABS-ului.
Dacă pneurile alea sunt mai tari, cum e cu aderența? Mai oprești alea 2,5 tone, sau te duci sanie la prima urgență?
Evident că se ciupește la maxim profilul anvelopelor pentru electrice, nu cumva frecarea să subțieze și mai mult autonomia aia deja șubredă, dar tare mi-e că nu se joacă și amprenta permite totuși o frânare decentă.
Și nu-mi veniți cu argumente de Edică (că nu e nevoie de anvelope late, folosește regenerativa). Da, frânarea regenerativă scutește bateriile alea sleite să moară mai repede în oraș, dar pentru frânarea de urgență anvelopele trebuie să permită oprirea în siguranță, deci PMC are dreptate, costul cauciucurilor de electrică vă-ndoaie bugetul suplimentar.
A, și să spui că sedanul ăsta de 5m și 2,2 tone ar fi ”mașină de oraș” nu mai e exagerare e de-a dreptul nesimțire. Electrollii ăștia se cred amuzanți dar repetă aceleași jumătăți de minciună scremute.
Câns s-a-nceput producția lui Lodgy la Tanger în 2012 deja erau ani buni de când la Somaca în Casablanca erau produse din CKD-uri (subansambluri exportate de la Mioveni) și Logan și Sandero pentru Europa de Vest.
Noroc cu Renault că a revitalizat o marcă ajunsă în anii 90 prilej de glume. Și încă o dată mulțumiri P$D Argeș că nu a permis ARO să ajungă la Renault, era rău dacă acum se produceau Duster și Bigster acolo?
Nu-i nimic, surplusul de dacii pentru export se face în Maroc iar dâmbovițenii și o parte din votanții partidului stat din zonă și-au căutat de lucru prin Spania.
Foarte de acord PMC dar la sfârșit ai dat-o de gard.
Știi măcar 2 exemple de așa zis ”votat împotriva României” sau iei de bună dstorsionarea asta împotriva USR care face parte din retorica P$D?
Un SUV/CUV intotdeauna e mai NEpractic decat majoritatea configuratiilor.
Un hatch normal sau un break e mereu mai spațios la interior la aceeași amprentă la sol.
Jantele mărite cer evazări la interior care știrbesc spațiul, unele struțocămile au și variante 4x4 deci la toate echipările diferențialul spate va avea spațiu dedicat care va ridica podeaua portbagajului.
Nu mai zic de Ford Puma, un Ka umflat cu proiectare de tot râsul care i-a procopsit cu ”spațiu suplimentar în portbagaj”, în fapt o anomalie de spațiu îngust pe care o marketează de parcă ar fi un plus nu un spațiu izolat pe care nu l-au putut integra cu portbagajul util.
Greutate mai mare, anvelope mai late deci consum mai mare, spațiu interior mai mic ....practice de nu se poate SUV-urile, singurul ”avantaj” (și numai în ochii posesorilor) că se uită de sus la ceilalți...
Ultimele comentarii
775 in total