Pauzele și duratele lor variabile se fac de plăcere și spontan, nu planificate de prize și rute sucite în căutarea lor.
Ce eleganță de apologet al ”evoluției” aruncarea argumentului ”medical”, de parcă lipsa pauzelor de încărcare X ore ar însemna că nu se fac opriri deloc. Citind atâtea exagerări ajungi realmente să crezi și că doar ”retrograzii” sunt grobieni.
Așa e, problema prizelor ”nu există” dacă mergi pe A2 la M-am aia.
Ca de obicei luați exemplul particular cel mai favorabil. Dar dacă mergi la Corbu? Și dacă nu stai X ore în același loc, fix unde ai găsit priza ocupată? Și dacă vrei să dai un ocol de plăcere la Histria sau Enisala sau Adamclisi și să te-ntorci pe drumul vechi sau pe la Ostrov?
Și nu e musai să-ncarci complet, spune fix cine se laudă că se dă cu Zoe cu autonomie de 250 de km trași de păr la temperaturi prietenoase?
Pentru a șaptea oară, schimonosiți-vă voi programul și ruta să luați aglomerația la pas, să beți cafele prin Lehliu sau Constanța sau să faceți plajă în jurul prizei. Fiecare cu plăcerile lui, suportați voi timpii morți și savurați mocangeala de la unele stații, statul în trafic bucurându-vă că nu scade autonomia decât din cauza AC-ului sau că plecați primii de la semafor. Dar lăsați-ne cu gogoșile electrice, că nu sunt nici economice și vin deocamdată cu dezavantaje clare, fie că voi le omiteți intenționat sau din lipsă de referințe anterioare.
Foarte corect ce spui, cu un amendament.
Există instalații GPL și pentru injecție directă, sau chiar cu injecție lichidă de gaz, pentru premianți.
Deci cam pentru orice model pe benzină există opțiunea de a merge mai ieftin decât cu motorină sau kWh.
Exact de-aia sunteți trolli (dac-oți fi mai mult de unul) și nici măcar pasionați de electrice.
Nici măcar n-a apucat să spună Honda ceva (”Honda nu a dezvăluit niciun detaliu tehnic despre conceptul Prelude în afara faptului că acesta este electric”) că deja sare baba Omida cu prevestirile negative, că nu are, că e-n urmă, că nu e bună.
Așa săriți și la știrile despre hidrogen sau combustibil sintetic, și se pare că la orice trebuie înfierat proletar că ”a marjat împotriva EV”.
Ăsta e pur și simplu talibanism împotriva a orice nu e mărul mușcat al electrocasnicelor, ”lumina viitorului” electrocutat și singura cale pentru mobilitate.
Și ce formă frumoasă are mașina asta, sper să aibă și un motor adevărat, nu numai bâzâitori electrice.
Personal încerc să trec peste reticența inițială avută la impunerea unora dintre sisteme ca obligatorii, considerând, cum zici, avantajul general.
Însă în continuare pe unele le apreciez exagerate și de natură a urca prețurile mașinilor la niveluri și mai mari, prohibitive uneori.
De exemplu: ”For all road vehicles [...]: Intelligent speed assistance, reversing detection with camera or sensors, attention warning in case of driver drowsiness or distraction, [...] cybersecurity.”
Cam mult zic eu, plus ambițiile astea exagerate cu normele de poluare, care efectiv omoară modele dacă până acum au dus la renunțarea doar la unele motoare.
Aș zice că și măsurile astea, multe utile cum am zis, trebuiau să fie mai moderat aplicate și nu impuse ca obligatorii de-a valma, până la urmă nu poate corecta o mașină cât de bună ce poate greși un șofer.
Și sunt câteva lucruri minimale gen atenție la drum, cunoștințe de bază plus o mașină pusă la punct, dacă cineva nu le poate îndeplini mai bine ia trenul, nu trebuie obligați toți ceilalți să aibă X sisteme de asistență să compenseze.
Ultimele comentarii
774 in total