Alt producător mare care crede că un nume de legedă trivializat pe un SUVoi îi va ridica din groapa în care s-au aruncat după ce și-au sabotat modelele care se vindeau.
Fix cum și-a bătut joc Mitsubishi de Eclipse.
Alții au venit cu nume ca e:Ny1 sau Bz4X, care probabil exprimă mai bine impersonalitatea suv-ulețelor lansate ca din praștie, dar măcar nu le-au denumit S2000 sau Supra.
Faci pe niznaiul, drum către o destinație la 150-300 km înseamnă și retur, deci 300 - 600 km, cu orice altceva decât electrica îi faci cu o pauză de 5 minute de reîncărcare.
Loganul din fabrică are rezervor de 40l GPL deci 32 util, cu 8% mergi fix 400 km, dacă iau un consum moderat, deși se poate lejer și mai mult.
Iar asta e valabil chiar și la 0 grade, când bateria cu litiu suspină după volți și electrica se duce cu autonomia spre jumătate.
Dar după poți și să-l împingi, că are 1200 kg, nu aproape 2 tone ca electricele. Sau poți merge pe benzină, că are și rezervorul pe benzină de 50l, în caz că nu găsești GPL.
Asta a propos de ”habar nu ai ce vorbești”.
Și după ce înșiri aberațiile astea încercând să distorsionezi în defavoarea mașinii ICE DUPĂ CE distorsionezi zi de zi prin comentarii în favoarea electricelor, te mai miri că te încadrez ca TROLL?
PS: Ca să ne și distrăm, am făcut deseori sportul ăsta de care zice Seriff, plecat dimineața spre Corbu sau Năvodari întors seara cu același rezervor de gaz, DOAR cu opriri spontane. Și nu, nu m-am împiedicat de stații de curent continuu la plajă.
Toată înșiruirea de comentarii excesiv de potrivite care să arate numai avantajele electricelor ascunzând convenabil dezavantajele e de natură să miroasă a trolling, mai ales că se practică la greu asta mai ales aici pe site.
Și mai încerci și să le acreditezi ca și cum ar fi realitatea de peste tot, nu bula unui pasionat.
Aici în est nu avem multe încărcătoare și nici nu e relevant centrul orașului, când faci mulți km nu prea ai ce căuta pe acolo, ieși te rog din obișnuințele tale de navetă.
Și iar deturnezi discuția s-o duci în derizoriu, sunt foarte multe cazuri în care vrei să ieși în week-end sau cu treabă la 150-200-300km. Și-atunci ce faci? Iei aglomerația în piept pe DN1 că ai doar 5 prize în direcția ai? Sau când ajungi la țară, la rude sau la pensiune îl pui pe vărul Costică să-ți dea prelungitorul pe geam peste noapte?
Cu electrica orice drum la distanță trebuie gândit și răsplanificat dacă nu urmezi drumul principal (și cel mai adesea aglomerat). Și-n loc să mă uit cum se scurge timpul în ambuteiaje să mă bucur că eu consum cu electrica doar pe climatizare?
Nu, mulțumesc. Un Logan nou de 16.000 cu GPL din uzină sau o instalație între 500 și 1600 de euro pe aproape orice benzinară, inclusiv turbo cu injecție directă îți aduce costurile pe suta de km sub electrică în călătorie (nu acasă, cum calculați voi pasionații, la 1 leu/KWh sau ”gratis” cu fotovoltaice de 20.000 de euro).
Și mai sunt și celelalte variante: benzină turbo, motorină sau hibrid, toate mai avantajoase pentru majoritatea utilizatorilor persoane fizice.
Electroll 1: ”Încărcător e în drum, nu trebuie sa cauți și nici să aștepți decât dacă ai ghinion. Ca cum aștepți și la benzinărie dacă ai ghinion.”
Încărcător e DOAR pe drumurile intens circulate și-n orașe mari. La benzinărie dacă ai ghinion dai de coadă, adică aștepți 10 minute plus alea 5 de plin, plată și mers la baie.
Electroll 2: ”Orice electrică costă mai puțin să parcurgă aceeași distanță” *
* - dacă încarci acasă
La încărcătoare rapide costurile electroice pe km sunt apropiate cu benzina și dieselul, mai mari decât la GPL.
Exagerări, minciuni prin omisiune, zică că e una și aceeași voce anonimă care face reclamă înșelătoare electrocasnicelor scumpe.
Am zis de ce, și să-și ia fiecare ce-i place și ce-i trebuie.....
Problema e cu exageratul, propaganda asta deșănțată pentru electrice cu baterie ia forme grotești, alimentată și de liota de comentaci (bine?) ”intenționați”.
Și da, uneori anumite jumătăți de neadevăr debitate pe-aici chiar umflă vena dacă le iei în serios. Poate de-aici greșeala :)
Despre urâtania asta de MX nu am ce să zic de bine nici dacă ignor scorul uriaș.
Un Sandero Stepway GPL îl bate la toate capitolele utile, dar n-are materiale scumpe la interior și nici logo Wankel...
Ultimele comentarii
774 in total