Nu s-a pierdut nici un 0 ”patriotule”, autonomia cerută a fost mică tocmai că necesitățile unui vehicul urban de felul acesta sunt ajungerea la capăt de linie, la depou sau ocolirea unui obstacol în cazul blocării carosabilului de sub rețeaua aeriană.
Autonomie mai mare au autobuzele electrice, care au nevoie de baterii noi după cîțiva ani. Alți bani, altă distracție, pardon licitație.
În București circulă aproape toate din cele 100 de tramvaie noi, o parte din autobuzele electrice comandate și urmează începând cu ianuarie să vină 100 de troleibuze noi.
Tot anul acesta încep lucrările pentru reabilitarea a 50 km de linie de tramvai, în timp ce sunt deja în curs studii pentru îmbunătățirea și extinderea rețelei.
Până acum 5 ani s-au luat sporadic autobuze diesel, deci uneori contează și ce se votează.
La nivel local, ca și la nivel național.
Sărac ești tu samsarule, dar cu duhul.
Clișee false și minciuni despre Dacia, glume căznite despre ce nu e aspirație premium pentru adevărații săraci.
Mai bagă niște voturi multiple, să pară că-ți ia cineva de bune aberațiile.
Nu suntem nici la biserica lui Musk, informarea corectă despre subvenția din Țările de Jos (Olanda) este 2.950 de euro.
Nu 12.000, că atunci ar fi avut ei cea mai mare pomană pentru electrice, nu România, cu 11.400 EUR.
Ultimele comentarii
774 in total