Poluarea din orașe este accentuată de către congestie, care prelungește timpii de tranzit.
În plus, dacă o parte din participanții la acest trafic o fac de nevoie (angajați ai unor instituții sau firme, curieri sau alții) alții destul de mulți ar putea folosi transportul public sau alternativ.
În cazul ăsta electrica devine doar soluția prin care unii își scuză comoditatea și/sau snobismul și pozează în salvatorii planetei în timp ce aglomerează și mai mult orașele cu mașini mai scumpe și mai grele.
1. Extremiști sunteți doar voi cei care trollați pe-aici cu interziceri și alte exagerări, cei care vă atragem atenția s-o lăsați mai moale nu vrem decât să existe alternative, din care cea mai viabilă să fie aleasă de majoritate;
2. Mai mult sau mai puțin, poluatori suntem toți utilizatorii de mașini, unii prin emisii la țeavă, alții prin emisii la coșul termocentralei sau deșeurile bateriei;
3. Placa asta ipocrită cu salvatul omenirii poate ține la șoferițe naive care-și caută mașină, de fapt o parte din cumpărătorii de electrice sunt snobi cu mai multe mașini sau întreprinzători care au găsit o utilizare practică locală - restul care dau din gură probabil au interese sau n-au referințe reale despre mașini, dovada maximă sunt vânzările prăbușite în lipsa bonusurilor. Unde sunt salvatorii planetei?
Până una alta piața auto e la nivelul LALALAnd, iar voi vă-ntoarceți în lumea virtuală și visați la coerciție, interziceri și forțare. Asta după ce-i trimiteți în Rusia pe cei care vă contrazic, nu?
39.000 din peste 8 milioane, adică spre 0,48% electrice.
Nici măcar jumătate de procent, și câte din ele or mai fi și ale firmelor...sau folosite la transport de către persoane fizice.
Asta este dimensiunea reală a ”adopției”.
N-am nimic împotriva acestui Fiesta umflat dar mă deranjează prezentarea ca revoluționară a acelui spațiu meschin de sub portbagaj.
Este doar dovada că nu vor pune niciodată 4x4 pe el, iar în locul care trebuia ocupat de diferențialul spate au refuzat și locașul pentru o roată de rezervă normală.
Iar roata de rezervă mai mică vine ca dotare suplimentară, extra, caz în care volumul portbagajului devine 410l.
Era vorba de argumente pentru care o electrică dublă ca preț nu face acum nici pe departe ce face o mașină cu motor pe combustie.
Numai că ori ai sindromul tiktok (ai citit în diagonală) ori ești analfabet funcțional și n-ai priceput.
Poluarea în afara orașului nu servește argumentația pro electrice, de aici supărarea?
Ultimele comentarii
774 in total