Am auzit de atâtea ori discursul ăsta de m-a luat greața și mi-a și trecut :)
Mereu iese câte un inteligent din ăsta să se dea interesant și să-l admire ”neștiutorii” cât de capabil e el ca denigrator al daciei și admirator de toate chinezăriile sau sh-urile ”cu factură și garanție” chit că hărtănite la drive-test și de rudele dealerului câteva zeci de mii de km bune.
Că numai alea se mai compară cu Dacia la preț, și când le-arăți diferențele de mii de euro dintre orice model Dacia și echivalentele noi auzite de el de la prieteni la fel de rupți în tur dar snobi, încep să facă pe deștepții cu siguranța și calitatea materialelor.
Că altul e confortul când ți-a stat mâna pe plastic moale 3 ore pe drum și repari la sh-ul valoros (sau plătești reparații premium) față de ”sărakii” cu dacii mai noi care ajung fără emoții unde au nevoie dar nu au parte de ”confortul si materialele de la interior” alese de ”cunoscători”.
Ăstora orice le-ai zice nu e bine, inițial daciile n-aveau airbag-uri și ESP, apoi n-aveau cai, după Dusterul de 150 de cai și EDC găseau cusururi de materiale la interior și tot așa.
De fapt lor sigla le pute, vorba unui poet în viață: ”genul de Casanova care-nvârte volanul de Renault pe dacie Nova”.
O mașină compactă foarte agilă și care se lipea de șosea era Supernova / Solenza, dar să nu uităm ce s-a dorit de la Logan: o mașină încăpătoare, cu gardă mare la sol, și care să satisfacă ambiția de 5000 de euro a lui Louis Schweitzer. Și să înlocuiască practicul model 1310, de care încă se trăgea la Mioveni.
Nu știu ce au cerut cehii pentru Fabia dar pe designerii Logan a fost mare presiune din multe părți, iar primul model a fost un compromis.
Mie mi se pare c-au renunțat prea ușor la Solenza, iar Logan a fost modelul principal, care a înlocuit 1310, Sandero venind prea târziu și degeaba, cel puțin în România nefiind cerere suficientă pentru acest Logan fără portbagaj.
Dacă tot insiști să scoți pe bandă rulantă mesaje la orice articol măcar fă un minim efort și documentează-te un pic, să fie credibile și aproape de realitate.
Skoda e Dacia cehilor, și e din 94 a VW.
Skoda Felicia e corespondentul Dacia Nova / SuperNova, e rezultatul dorinței de aducere la zi din partea locală. În ciuda eforturilor, diferențele Felicia - Fabia și Nova - Logan arată ecartul dintre ce putea industria locală și nivelul marilor producători.
Pentru mulți care n-au înțeles acest lucru încă sunt valabile glumele despre daciile vechi, colportate și de unii mai tineri dar la fel de ignoranți.
E adevărat, Skoda are și istorie pre-comunistă, dar are motive să sărbătorească Fabia, primul model prin care a ieșit la lumină (din nou).
Trollul curajos n-a aflat că Pinocchio acum vorbește doar de autonomia fiarelor de călcat electrice. Adică de unde li se face plinul în 8 ore până unde iau foc și ard 3 zile fără să poată fi stinse.
https://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-golf-20-tdi-stabileste-un-record-de-consum-in-sua-289-litri-64077.html
Deci ai și argumente, electroll degeaba, sau atacuri la persoană anonime sunt tot ce poți, pe lângă trombonirea cu cifre false la care nu dai și steluța?
Cât e diferența între prețul real pe care ÎL POATE plăti cineva pe un Golf (20-21.000) și pe un fier de călcat electric EX30(30-32.000)?
Observăm și după rabla și discount că sunt minim 50% în plus? Sau pe planeta electrocutaților calculele se fac după alte reguli?
Ultimele comentarii
824 in total