Fără să generalizez, marca și motorizarea sunt pe placul clientelei selecte de Vitan. Dar ați putea să nu mai folosiți și limbajul de Vitan?
"materialele și finisajele pe care le întâlnești în habitaclu sunt calitative"
Că m-am săturat să vă atrag atenția și cu asta și cu ”tarifele vamale”.
https://www.meditatiilaromana.ro/2022/10/26/adjectivul-calitativ-nu-inseamna-valoros/
Ceva a făcut scurtcircuit, poate e de la cifre, a propos de suferință:
Europa vânzări 2024 Tezla:
Mai 2024: -35,9%
Ianuarie-mai 2024: -13,7%
Electrice mai 2024: -12%
Electrice ianuarie-mai 2024: +2%
Total mai 2024: -3%
Total ianuarie-mai: +4,6%
În ritmul ăsta se duce după Fisker și rămâne Edică șomer la postăceală, poate de acolo crizele.
A explicat PMC la ce se folosește o mașină sport. Cine pricepe nu se leagă de dimensiunile mașinii doar ca să transforme în avantaj rezultatul chinuielii de a înghesui cât mai multe celule de baterie într-un șasiu care ar trebui să fie cât mai compact.
Dar ăsta e nivelul, inepțiile trebuie să inunde orice contestare a fiarelor de călcat cu ”zero emisii”.
Vedeți de ce sunteți trolli? Pentru că explicitați cel mai favorabil caz particular ca și cum ar fi regula generală, cu intenția premeditată de a distorsiona realitatea.
Nu e poezie, e fizică și realitate:
Porsche 911 (2024) Carrera 3.0 - 1520 kg, Alpine A110 (2017) S 1.8 (300 CP) - 1140 kg (asta poezie!), Toyota Supra V 3.0 (382 CP) - 1542 kg, Mitsubishi Lancer Evolution X 2.0 (359 CP) - 1560 kg.
Ce să vezi, Rimac Nevera - 2150 kg iar Tesla S (670 CP) Dual Motor - 2069 kg.
Iar M5 are 2450 kg din cauza hibridizării, vechiul M5 facelift 2020 CS 4.4 V8 (635 CP) xDrive Steptronic avea 1825 kg.
Veniți cu aberații și când vi se atrage atenția că exagerați atacați la persoană și victimizați electricele săracele. Extaziați-vă cât vreți dacă vi le permiteți dar nu le promovați mincinos.
Dan, urmează să vedem cele două modele noi de la Dacia, probabil în decurs de un an. Dacă la Bigster nu cred că vom avea parte de surprize, cred că majoritatea suntem curioși cum vor poziționa celălalt model compact, noutate absolută la Dacia, care sper că va avea versiune break și va concura Octavia, mai ales că Lodgy nu avea cifre chiar rele de vânzări.
Ultimele comentarii
774 in total