Pare că face cineva glume cu un chat bot care e setat pe aceeași propagandă, sub diferite apelative.
După mintea lui există numai autostradă, deși în România sunt doar bucăți în jur de 1.000 km, iar totalul drumurilor e peste 16.000 km.
În lipsa infrastructurii electrice în sud și est, toți trollii ăștia în loc să recunoască INADAPTAREA electricei la condițiile PREZENTE, fac pe civilizații.
În rest, aceleași minciuni regurgitate poate poate crede cineva o iotă: că oricum oprești la baie (da, dar la electrică îți face bateria program de baie.....și de somn, că nu durează 3 minute ci depinde de viteza de încărcare), că sunt destule stații (dar cum distribuite? îți faci drum după ele).
Cine conduce și vede cât de gogonate sunt și contestă aceste exagerări, e persiflat că n-ar fi civilizat, că n-ar fi în siguranță sau că vorbește în teorie. Iar când li s-au dat exemple concrete, a venit troll-ul semnat altfel și i-a atacat la persoană.
Deci rămâne cum a stabilit DS, cu un Passat break TSI de 34.000 mergi 600-800-1100 km unde dorești, pe unde dorești și oprești unde și cât dorești și ți-e necesar, nu-ți face program troaca electrică. Acest ID7 de aproape 53.000 nu poate face asta, deși orice mașină normală pe combustie poate. Oricât de mult exagerează trollimea (prin una sau 7 voci care behăie aceleași clișee și exagerări).
Considerând 5 minute un plin, în 24 de ore o pompă de combustibil deservește lejer 288 de clienți (12 clienți / h x 24 de ore).
Considerând 60 de minute încărcarea rapidă medie (că nu sunt toate de 50 kW sau peste) un punct de încărcare poate deservi 24 de clienți electrici.
Deci o benzinărie MICĂ de 6 pompe poate fi echivalată cu 72 de puncte de încărcare RAPIDE.
Asta DACĂ o oră la stația rapidă oferă autonomie comparabilă cu plinul de combustibil făcut în 5 minute, oricare ar fi el.
Deci cu îngăduință corespondentul electric la 15.000 de benzinării ar fi peste 1 milion de puncte de încărcare. Rapide și mai împrăștiate, să compenseze autonomia scăzută!
Aritmetica e grea pentru trolli, ei doar vântură promisiuni și clișee!
Absolut, unii trec de la căruță și microbuz direct la ”premium”. Când alfabetizarea înseamnă pentru unii doar să tindă la ”țoale dă firmă și mașină jmecheră” n-ar trebui să ne mai mire nici vechimea nici halul în care o folosesc și nici ce rezultă pe șosele. Un nenumit de-ăsta nici nu concepe că există și alte alegeri în afară de ce-a auzit el în sat, ci doar "fraeri care n-are bani", el vrând să dea impresia că s-a ajuns.
Trebuie să fie o viață tare tristă prin gunoi la dezmembrări de par amuzante cocălărismele astea despre cea mai ieftină mașină și votatul multiplu cu mâna care n-a obosit, probabil și ultimii doi neuroni au preferat să crape de rușine.
Pentru acuratețe, s-au vândut 143.000 de Sandero în Europa, dacă tot vorbim de locul 1 la vânzări, că global sigur nu e primul.
Tesla Y (prima pe 2023) a ajuns pe locul 8, cu o scădere de 26%.
Ultimele comentarii
774 in total