Cel mai probabil va apărea tot de la Novo Mesto din Slovenia unde e produs Twingo electric.
Cred că vor să evite problemele cu taxe vamale pentru ”made in China” ale Dongfeng Spring și atunci se reorientează și îl înlocuiesc ”dezvoltând” și un Twingo cu siglă Dacia. De văzut cum vor jongla cu modelele gemene în Europa și cu prețurile.
Ia uite unde era înțelepciunea, bine c-au venit idioții utili ai Kremlinului să ne lumineze!
Tare inteligenți toți sandilăii online care propun datul jos al pantalonilor în fața rusului pe tanc!
Trăiască prietenia rumâno-mujică, predicată de indivizi care nu știu nici să scrie, darămite să explice de ce mai avem doar jumătate din Moldova!
Războaie inutile auzi, de parcă ucrainenii s-au dus la luptă de bunăvoie, ca papagalul la mall....ăștia trebuie duși întâi la alfabetizare, că dacă-i lași liberi la vot iar iese ca-n toamnă.
Acest Dongfeng Matiz ar fi fost probabil în jur de 10.000 cu motor pe benzină aspirat Sce și probabil ar fi repetat vânzările bune ale modelelor mici Daewoo.
Din păcate normele UE descurajează producătorii să ofere toate variantele de motorizare, iar Spring rămâne electric și deci cu peste 35% mai scump față de un Logan sau Sandero, care pe lângă el chiar sunt mașini, și sunt utilizabile și-n afara orașului.
E superficială menționarea doar a gestului, e posibilă taxarea muscălăului pentru toată atitudinea lui disprețuitoare la adresa UE și mai ales datorită amestecului grosolan în politica Germaniei.
”Musk a avut o intervenție fără precedent în politica germană înaintea alegerilor federale din 23 februarie, devenind cel mai bogat și mai puternic susținător al formațiunii de extremă dreapta Alternativa pentru Germania (AfD).[...] Musk a atras critici aspre din partea cancelarului Olaf Scholz și a principalului său rival, liderul creștin-democrat Friedrich Merz, pentru că susține un partid care a cerut deportări în masă a migranților, care folosește lozinci din epoca nazistă și este parțial clasificat drept extremist de dreapta de către agenția de informații internă a Germaniei. [...]
Un antreprenor din landul de sud-vest Baden-Württemberg a declarat presei germane că a fost „complet depășit” de comenzi pentru un autocolant pe care l-a produs pentru proprietarii de Tesla pe care scria: „Am cumpărat asta înainte ca Elon să înnebunească”. El a spus că a primit până la 2.000 de comenzi într-un singur weekend."
https://www.digi24.ro/stiri/economie/companii/efectul-ingerintelor-lui-elon-musk-vanzarile-tesla-s-au-prabusit-in-toata-europa-3111279
M-ar bucura ca oamenii să fi reacționat astfel, ar fi un caz tipic de ”gura bate guru”.
Mai ales că electricele lui nu sunt oferte de nerefuzat iar concurența dă multiple alternative, unele poate mai bune.
Corect, scăderea de aproape 9% pe 2024 se referă la toți cumpărătorii persoane fizice, și probabil reflectă și creșterea prețurilor.
Dar că unele mașini luate pe firmă ar fi de fapt ale angajaților, nu am găsit date, însă fiind condiționate de politica firmelor și fiscalitate, datele tot ar fi irelevante.
Relevante sunt alegerile oamenilor pe banii lor, necondiționat, iar acolo cota de piață a electricelor stagnează și în Marea Britanie la 10%, acesta fiind cazul lor ”fericit”, că dacă vorbim de exemplu de Germania, e jale.
Ultimele comentarii
803 in total