Șoc!
Veriga slabă la mașini cu motor prin combustie e ... bateria!
Cum era cu lema aia rostogolită frenetic, ”'multe piese în mișcare, deci lipsă de fiabilitate”?
Și dacă bateria plumb-acid e o ”reminiscență”, de ce e totuși folosită pe capodoperele electrice ale tehnicii de azi?
Pentru că reminiscență sau nu, se pare că siguranța și fiabilitatea (raportată la numărul de cicluri mai mic, atenție) în exploatare le fac PREFERATE față de ”minunatele” Li-Ion.
”Lead-acid batteries are known for their robustness and reliability. They can withstand a wide range of temperatures and are less sensitive to overcharging compared to other battery types, making them highly important for critical safety functions”
”the use of lead-acid batteries in EVs highlights a pragmatic approach to blending new and old technologies to ensure the highest standards of safety and reliability”
Mici detalii care dezvăluie limitele multlăudatelor baterii (și implicit ale electricelor ce se bazează pe ele).
Paranteză scurtă anti dezinformare:
1. Ursula von der Leyen, medic practicant, mamă a 7 copii, doctorat în medicină;
2. Două mandate în parlamentul federal german, două mandate ca președinte al Comisiei Europene.
Nu numai că a fost aleasă, ci a fost votată DE 4 ORI (în 2 ocazii de către germani, în 2 ocazii de către parlamentarii europeni, adică ȘI de reprezentanți ai României acolo).
Insinuarea că n-ar fi votată pentru că nu e europarlamentar e singurul cusur găsit cu lumânarea? Și eu am criticat-o pentru multe măsuri, inclusiv politica verde cam forțată, dar una e agenda ei și alta omul.
După ce am citit sumar biografia ei o respect ca om și mai mult.
Iar cu ReARM EU e clar că a devenit o țintă a intereselor și a dezinformării rusești. Coincidență Alex?
Corect Mr. Clarkson, nici nu trebuie să fii cunoscător de mașini să sesizezi greșeala, doar să te ai bine cu limba română.
Dar mi-e teamă că-ntr-o societate romglezită în care Goagăl Traslate (s-a tastat repede:) ) și vreo formă de Chat Fă Tu (că mie mi-e lene), o să-nghițim pe nemestecate greșeli de traducere ”necalitativă” omniprezente ca ”tarife” în loc de taxe vamale, practicalitate, velcro sau multe altele care apar, chiar dacă îmi vin acum ”decât” acestea.
Halucinant cum încearcă putiniștii să distorsioneze realitatea agresiunii rusești asupra unui stat suveran.
Calea diplomației și a statului capră ce a adus în 2014? Păi mujicul sălbatic a văzut că-i merge și a prins curaj, a primit un deget (poate nu ăla pe care-l merita!) Crimeea și s-a repezit cu tancul să ia toată mâna (Lugansk, Donețk, Zaporojie, eventual Nikolaev și Odesa)!
După logica voastră de postaci kremliniști trădători ai interesului românesc, Ucraina trebuia să se lase subjugată și să le dea cale liberă orcilor către Transnistria, Moldova și delta Dunării.
Ia zi trollski, cum poți justifica atrocități ca la Bucea? Sau ca la Fântâna Albă, un alt moment în care un stat liber a fost atacat de rusnaci și a stat capră sperând la diplomație și primind în loc ruski mir.
Bigster începe cu 23.000 de euro.
Și da, aș vrea să văd și eu un SUV hibrid (de dimensiuni comparabile!) pe care s-ar ”plătii” de exemplu 27.900 euro, cât e acest Bigster hibrid Expression (prețuri de listă comparăm, să ne fie clar).
Gusturile pentru materiale mai de calitate se plătesc mult mai scump, nici vorbă de preț comparabil. A, că mulți fac rabat la dimensiunea mașinii sau la anii vechime, și asta e adevărat. Să ia fiecare ce-i place dar să nu ne trombonească legat de motive.
Ultimele comentarii
823 in total