s-au incheiat testele ... cat despre felicitarile adresate celor care au mizat azi pe fisichella ... eu le-as adresa felicitari celor care au avut bani sa il ia pe fisichella ... (se subintelege ca au echipa bazata pe kimi-ferrari mai toti cei din fata ... )
iata cum s-au petrecut lucrurile asa cum a vazut pasagerul, Peter Grunert:
masina a fost modificata pe dedesubt. astfel, tuburile venturi ( care asigura extractia aerului de sub masina pentru a genera downforce ) au fost modificate pentru a instala niste camere video sub masina ( eveniment ce trebuia sa se petreaca peste cateva sute de metri). Daca sistemul venturi ar fi fost functional la cele 120 mph ( cu cat mergea masina in momentul respectiv ) masina ar mai fi fost ajutata de inca "100kg" generate de apasarea aerodinamica pe puntea spate, care erau destul de necesare la aceasta viteza ...
Apoi, a urmat in viraj destul de strans, in orb. La un moment dat, pe interiorul virajului AU OBSERVAT UN CON din acela folosit la dirijarea circulatiei ... DIN CAUZA CONULUI ROATA PUR SI SIMPLU S-A DEZINTEGRAT si nu din cauza fortei de apasare aerodinamica, asa cum reiese din stire.
Masina este destul de sifonata, dar sasiul din fibra de carbon este INTACT
:D
da, daca ar fi fost o categorie d-asta cu cineva care raspunde unor declaratii in baremu' lor asa e, ar fi trebuit sa o puncteze altfel. dar din cate imi amintesc nu am vazut-o asa ceva ( de genu nujt cine ii raspunde lu nujt cine ) punctata altfel ... oricum, destul de greu pentru ei sa puncteze si asa stirile :)
masina nu trebuia sa fie condusa un inginer la viteza aia ... poate daca rula cu 60 km/h in curtea din spate a celor de la koenigsegg ... in cazu de fata soferu trebuia sa fie The Stig :D
Ultimele comentarii
272 in total