Pai si pana la Monaco, locurile alea 2, 3 si victoria lui Alonso in Malaezia, asta pana la Monaco, de unde mariile voastre "presupun" , ca McLaren a inregistrat progrese....nu va zice nimic??? Mai incetati cu rautatea asta, dati dovada de oameni maturi(asta daca sunteti cumva)...
iuliane.....Tu sigur ai urmarit sezonul 2007?? sau esti doar un fan Ferrari, incepand cu acest sezon...?? I-a uita-te tu pe F1 si vezi pe ce locuri s-au clasat pilotii McLaren(Alonso si Hamilton) pana la cursa de la Monaco din 2007....
n-ai inteles nimic...preferi in continuare sa porti acei "ochelari de cal" si sa crezi doar ce vrei tu.....Balaceste-te in continuare in propria-ti realitate.. O zi faina...
vad ca o tot dai in sus si jos cu uleiul lui Button in Turcia. Cu siguranta, Miki&viki n-au tradus team radio-ul inginerului lui Button catre acesta din urma, prin care i se spunea "Save the fuel!!!" si nicidecum "Save the oil!!!" sau "Take care about the oil" Sti cumva cum se traduce cuvantul fuel/oil din engleza in romana?? bag de seama ca nu prea sti, atata timp cat o dai din cola-n fanta si invers. Si ca sa intaresc ideea ca n-a fost ordin de echipa acolo, ma repet a n-a oara si-ti spun ca imediat dupa accidentul dintre Vettel si Weber, lui Lewis i s-a comunicat imediat sa redcuca ritmul pentru a economisi benzina(fuel). Acesta din urma a intrebat daca aceeasi strategie o va avea si Jenson, intrucat voia sa stie ce decizie va lua el insusi legat de acest aspect....Probabil ca inginerul lui Hamy a fost informat gresit cum ca aceeasi informatie i-a fost transmisa si lui Button, in acelasi timp, ceea ce se pare ca nu s-a intamplat. Aceasta a dus la interpretarea faptului de catre Button, cum ca Lewis are probleme, intrucat a incetinit ritmul si a incercat sa-l depaseasca. Ulterior, in urma succesiunilor de depasiri Lewis-Jenson, precum si a emotiilor de catre stuff-ul echipei McLaren, la care se pune-n balanta si faptul ca tocmai cei doi piloti s-au lovit cu putin timp in urma, la scurt timp dupa "stingerea" duelului dintre Lewis si Jenson, inginerul i-a transmis acelasi mesaj, care i-a fost transmis si lui Lewis cu un tur inainate si anume " Save the fuel". Baga de seama ca amandoi au aceeasi masina si au mers pana la accidentul celor de la RBR, in ritmul acestora, deci au avut un consum mare de carburant....Vezi rezumatul cursei din Turcia si vei auzi convorbirile dintre Lewis - inginer(adica ceea ce ti-am explicat mai sus), dupa care si team-radio-ul dintre Jenson si inginer. Sa fim seriosi acum, tu chiar crezi ca Jenson(asa cum am tot discutat cu cateva articole in urma) cu o masina similara(cel putin), este in stare sa-l depaseasca pe Lewis in regim de cursa??? Stai flexat pretene si nu mai fi atat de invidios.....
Ultimele comentarii
188 in total