sau cine-oi mai fi....Dute frate si lasa-ne cu comentarii din astea de doi lei....Multi ca si tine, intra sa faca spam pe acest site. Imi este cam scarba de ceea ce a devenit acest site. Daca pentru sezonul viitor nu se va schimba radical structura acestui site, chiar voi zice adio pentru totdeauna AM. Chiar dupa ce mi-a fost sters contul initial, am renuntat la concursul demarat de AM, acesta fiind pentru prima oara si motivul principal pentru care m-am inscris aici. Daca nu vom avea un forum dedicat, in care doar userii inregistrati sa poarte conversatii, cu regulament clar, asa cum au majoritatea forumurilor care se respecta si sa nu mai existe posibilitatea postarii de comentarii la articole, va zic de pe acum pa pa. M-as bucura foarte mult daca multi dintre userii "injurati" continu de catre fel si fel de anonimi si nu numai, sa-mi impartaseasca oarecum ideile...Cred ca nu sunt singurul de altfel care si-a exprimat in acest fel opinia. Chiar nu se mai poate in situatia actuala. Automarket a devenit un "MAIDAN".....Imi pare rau s-o zic, dar asta este adevarul....
si cu motorul Renault?? Nus daca chiar asa de bine. Anul trecut, performanta pe linile drepte a fost de partea celor de la McLaren, intrucat sistemul KERS dezvoltat de ei(Mercedes) coroborat cu motorul Mercedes(cel mai bun) au facut ca pe liniile drepte, sa nu aibe adversar
pai este clar ca au fost pe o panta ascendenta incepand cu 2009, intrucat daca ramaneau regulamentele de pana in 2008 si mai ales monoposturile din 2008, ajungeau ei la pastele cailor pe cei de la McLaren si Ferrari in materie de performanta pura....Cel putin in 2007 si 2008, McLaren, dar si Ferrari erau adevarate capodopere aerodinamice, iar acest lucru s-a vazut prin performanta de pe circuit. Chiar nu-mi vine sa cred ca McLaren, care tot timpul au fost puternici pe circuitele cu apasare aerodinamica mare, anul asta au fost cei mai slabi dintre cei 3 pe astfel de circuite. Era punctul lor forte. Inclusiv anul trecut dupa jumatatea sezonului au avut cea mai mare apasare aerodinamica, rezultatul observandu-se prin victoriile si pole-urile de la Hungaroring, Singapore, Abu Dhabi. Anyway, norocul(succesul) RBR, s-a datorat intr-adevar modificarii radicale a regulamentului, care i-a prins cam cu chilotii pe vine pe cei de la ferrari si mclaren. Chiar si asa, eu cred ca atat Ferrari cat si McLaren isi vor reveni la forma consacrata, fiind echipele cu traditie in F1, iar pe viitor, luptele se vor da tot intre cele doua, inturcat isi vor rezolva lacunele de la inceput. La fel ca si Brawn anul trecut, mai apare cate un outsider care are norocul unui monopost rapid. La anul va fi reintrodus KERS-ul, aripile fata flexibile vor disparea, blown diffuser-ul va dispare, chiar sunt curios cu ce inovatii vor veni echipele mari in acest context si mai ales cu ce va veni Newey....
Are talent, intr-adevar, dar la cursa trecuta a fost cam nesimtit si sunt intru totul de acord cu Andrei. S-a dat la o parte imediat din fata celor 2 tauri, iar pe Alonso si mai ales pe Ham i-a tinut "cu dintii" in spatele lui, chiar daca era mult mai lent. O avea el, talent, dar si asta, se dobandeste in timp, o data cu experienta. Mi se pare putin arogant si modest, in cazul de fata este putin spus pentru el. Deja se cam crede mare talent si mare scula-n bascula. Nu contest ca nu este un pilot incepator bun, dar ar fi bine sa-si mai tempereze frustrarile in public. S-a vazut de nenumarate ori ca are un temperament mai aprins, ceea ce este cam in contradictie cu spiritul nemtilor in general. Anyway, sper sa concureze si la anul si sa ne demonstreze ca intr-adevar este un viitor campion mondial...
Ultimele comentarii
188 in total