Pai impostorii in acest caz, eu cred ca sunt thailandezii, adica Fernandes. Asa cum am mai zis...chiar nu-mi dau seama de ce insista sa se numeasca astfel, atata timp cat n-au nimic in comun cu constructorul Lotus. Daca tot voiau sa aibe acest nume, puteau sa cumpere drepturile de autor de la acestia...Dar atata timp cat n-au reusit, sa-si schimbe naiba numele, ca mai multa confuzie va exista anul viitor, lucru pe care nu-l vad lasat de izbeliste de catre Bernie. Practic incepand cu anul viitor, LOTUS va fi prezenta din nou in F1 dupa o pauza de vreo 3 decenii, adevaratii LOTUS, care-s britanici in fond si nu "chinezi" :)
Totusi daca Lotus este un constructor britanic consacrat, cu ceva traditie prin anii 70 inclusiv in F1...nu prea inteleg de ce thailandezii astia, tot incearca sa aibe acelasi nume. Ce treaba are capra cu varza?? Pana la urma mi-am dat seama ca acestia din urma, chiar nu au nici o legatura cu ceea ce a insemnat Lotus pana acum...De ce nu-si pune numele la echipa, precum compania de aviatie pe care o detine. Anyway, acum ca Lotus s-a implicat in mod direct in F1 alaturi de Genii, adevaratul nume Lotus, sunt sigur ca thailandezii vor fi obligati sa-si schimbe numele...
Se gasira cine sa vb de ordine de echipa......Inca sunt frustrati dupa ratarea la mustata a titlului si mai ales ca au fost pacaliti de strategia celor de la RBR. Inginerii si staff-ul Ferrari, de la atatea suturi luate dupa de la Monte, iasa la rampa cu diverse declaratii, ca poate poate isi mai scot caciula....Numai in postura acestor strategi, incepand cu Domenicalli sa nu fi fost dupa terminarea MP al Abu Dhabi. Cred ca si-au luat toti suturi de numai....de sus in jos.... >:)
Este doar inceputul si pana in martie anul viitor, este suficient loc de imbunatatiri. Este normal ca Vettel sa fie cel mai rapid chiar si cu aceste cauciucuri, avand in vedere ca este monopostul cu care au dominat intreg sezonul 2010, plus ca este noul campion mondial si nu in ultim rand, este pilot titular. Anyway, monopostul McLaren, in ultima cursa a fost la fel de rapid ca si cel RBR, avand in vedere ca din pacate abia in aceasta ultima cursa, toate update-urile introduse de McLaren incepand cu cursa de la Singapore, abia acum, in aceasta ultima cursa si-au facut datoria, au devenit eficiente. S-a vazut in calificari prin timpii atat ai lui Lewis si mai ales ai lui Button....de asemenea in cursa...Toate acestea ma pot imbucura pentru sezonul 2011, intrucat, s-ar parea ca McLaren si-a rezolvat multe din lacunele de anul acesta, in perspectiva anului viitor, avand in vedere ca regulamentul este aproape neschimbat. Sunt curios, pentru anul viitor, care echipa va avea cel mai eficient sistem KERS, intrucat si acesta va juca un rol crucial in standings, cel putin pe liniile drepte, asa cum F-Duct-ul a facut diferenta anul ce tocmai s-a incheiat....
chiar daca este sau nu prieten cu Schumi, nu i-ar sta in caracter sa iasa la rampa cu declaratii "ofensatoare" la adresa oricarui altcuiva. Este prea modest si nu cred ca s-ar baga in astfel de tziganii...
Ultimele comentarii
188 in total