Faina paleta de culori....Prin acel galben, au impuscat si galbenul de pe noile pneuri Pirelli. Ma intreb cum o sa arate acel galben(cam turbat) in combinatie cu argintiul de pe un McLaren sau cu rosul de pe Ferrari >:)
Mirciulica!!! :) La Multi Ani!!!
Legat de ceea ce a zis MW in acest interviu, asa cum am mai zis intr-un articol mai in spate, eu cred ca asta este principalul motiv pentru care McLaren si poate si RBR au amanat/amana lansarea MP4-26, respectiv RB7.... si anume de a-si conserva cat mai bine "secretele" in perspectiva cursei inaugurale de la Bahrain!!! Chiar sunt curios cu ce "arme" secrete se vor prezenta in acest sezon, tenorii F1(McLaren, Ferrari, RBR si Mercedes). Abia astept sa inceapa noul sezon!!
BTW Mircea...Esti din Oradea?? Nu vi la Hungaroring anul asta? Eu sunt din TM si tare mult vreau sa ajung anul asta. Eventual lasa-mi un PM(??) sau adresa de mail unde sa te gasesc sa vbm....
eu cred ca in adancul sufletului lui, cel mai periculos adversar a ramas tot Lewis, de care ii teama si sa-i rosteasca numele. A fost si inca a ramas un cosmar pentru el, pe care cu greu il poate digera.
Eu sunt interesat de poze, dmd....Legat de Hungaroring 2011....mai mergi si anu' asta? Sau care este interesat sa mearga, intrucat as dori sa merg si eu, insa n-am trupa.... :|
Atat la RBR cat si la McLaren, cred ca principalul motiv pentru care nu participa la prima sesiune de teste cu monoposturile noi, este acela de a-si tine secret detaliile tehnice cat mai departe de concurenta, chiar si pentru o perioada scurta de timp care la final se poate dovedi ok, intrucat rivalilor le va lua ceva timp pana ce le vor implementa si mai ales pana isi vor da seama cum functioneaza in primul rand(vedeti F-Duct-ul sau blown-exhaust-ul din 2010)
Ultimele comentarii
188 in total