Anul acesta, punctul forte la monoposturi va fi "viteza" pura, acesta fiind cuvantul de ordine in sezonul 2011, prin reintroducerea KERS cat si aceasta aripa spate ajustabila. Puteau sa lase si F-Duct, combinat impreuna cu aripa spate, prin intermediul unui singur buton. Ar fi rezultat, teoretic o viteza mult mai mare, de ~25Km/h. Ma intreab?? La activarea aripii spate, nu se pierde din apasarea aerodinamica pe trenul spate? Unul cred ca apasarea va fi mai redusa, dar pe linii drepte, acolo unde se va activa, nu este nevoie de o apasare ridicata comparativ cu o zona virajata.
este intr-adevar unul din sponosrii principalii Ferrari inca de anul trecut o data cu venirea lui Alonso. La McLaren au o participarea mai mica, de aici si faptul ca logo-ul lor nu este vizibil pe monopost, ci doar pe combinezoane si casti.
exulta de bucurie "poneii" gen LIVE, cand Alonso scoate un timp ceva mai bun in niste teste care nu sunt conculdente deloc, mai ales ca este prima runda. Vettel baga tare acum, doar doar ca-i vor speria inca de pe acum pe rivali. Ei chiar cred ca vor mai beneficia de un an asa fructuos ca cel de anul trecut....Deja incep sa fie ingrijorati, cel putin dpdv al faptului ca anul asta motorul si mai ales KERS-ul vor avea o influenta mult mai mare in performanta monoposturilor, capitol la care se simt deficitari fata de kit-ul Mercedes cat si fata de cel Ferrari....Anyway...sa inceapa o data Marele Circ ca nu mai am rabdare :o)
Ultimele comentarii
188 in total