Au innebunit si americanii astia. Vezi Doamne, le-au cauzat prejudicii, ca italienii si-au denumit monopostul cu F150, un nume care nu cred ca l-au copiat de la "faimosul" lor F150. Anyway, daca fordul lor se numeste F-150, cel al italienilor se numeste F150, deci sunt diferite. Si ce treaba are capra cu varza, atata timp cat ala este un mastodont tipic americanaresc, cel al italienilor este o bijuterie tehnologica, care nici in maneca nu se aseamana cu primul. Macar sa fi fost si F150-le celor de la Ferrari, tot o masina de serie. Sper sa si-o ia in freza americanii cu toate figurile lor, prin aceste procesii intentate aiurea....
poate va fi inlocuit de Kimi pana la urma. Nu cred ca Renault isi va permite sa inceapa acest campionat fara un pilot de valoare avand in vedere ca au un monopost promitator. Kimi, probabil si-a dat si el seama ca anul asta Renault are potential si poate vor ajunge la o intelegere. Teoria ca Robert sa mai revina anul asta, este departe de a fi realistica, cu toate ca toti ne dorim lucrul asta.
Imi pare rau pentru el....dar la fel cum la Ferrari, Kimi nu primea voie sa concureze in raliuri, asa trebuia sa actioneze si Renault. Desi ii huleam la vremea respectiva pe cei de la Reanult ca nu-l lasa pe Kimi sa-si faca damblaua prin raliuri, ete ca stiau ei ce stiau. Cu siguranta Kubica nu va participa la debutul acestui sezon si mai ales, ma intreb daca va mai concura oare anul asta, intrucat la ce a patit, cam dificil. Pai ori este pilot de F1 ori nu mai este?? Nu poate sa fie si pilot de raliuri, atata timp cat are un contract cu o echipa de F1. Sa-si faca treaba unde este angajat, iar dupa retragere sa faca si raliuri. Stiu ca sunt cam dur cu el, dar cam asta este adevarul. Chiar are ghinion baiatul asta :| Anyway, insanatosire grabnica....
La prima vedere, adica masina pregatita pentru public, de altfel cum spunea cineva mai sus, chiar este diferita de ceea ce au venit pana acum ceilalti. Si aici ma refer strict la partea "vizibila" al monopostului. Este nasul inaltat foarte mult, care de altfel l-au adoptat toate echipele, dar ceea ce mi se pare mie la MP4-26, referitor la nas, este ca nu-i asa lung precum ar fi trebuit sa fie sau cum este la celelalte team-uri. Daca va uitati din lateral, zona nasului si aripa fata, veti vedea ca este mai scurt. Alta chestie interesanta si diferita este zona celor doua guri de ventilatie din laterale. Sunt facute acele "pasuri" intre cockpit si marginile din stanga si dreapta, astfel incat gura de intake are acea forma de "U" sau "L" cum spuneau altii. Mie mi se pare mai mult a U. Sunt interesante acele treceri mai joase, care vor asigura o mai mare apasare aerodinamica. Nu in ultimul rand este acel tunel care incepe deasupra capului si se termina spre partea din spate. Cam astea sunt detaliile cele mai importante care mi-au sarit in ochi la prima vedere. Va urma sa vedem in Bahrain ce comportament va avea cu toate detaliile ascunse pana atunci, montate pe monopost. De asemenea paleta de culori este magnifica.... argintiul acela este superb. Bafta baieti!!!
I'll be always with you guys!!! :o)
Ultimele comentarii
188 in total