mai nene....ti s-au umflat iar muschii dupa cursa ce tocmai s-a incheiat? Ai prins iar glas acum, vazand ca al tau Alonso, s-a invartit cum s-a invartit si a scos de un loc 6? :P
Hai sa-ti explic mai pe larg ceea ce am vrut sa spun acolo. In primul rand, mi-am dat seama inca de atunci si mai ales acum, ca a fost gresit ca am lasat lucrurile interpretabile, de niste atotstiutori ca si tine....:P intrucat doar cei ca tine pot fi atat de aroganti in raport cu ceilalti.
Sa revin: ceea ce am vrut sa spun despre DRS, asta ca s-o spun mai concret, a fost ca, spre deosebire de alte sisteme, KERS spre exemplu, din punctul meu de vedere, nu-l vad atat de complex. Nu ca nu este complex si ca este doar o placuta articulata in doua puncte, cu un arc tensionat intr-un capat, care-o tine inchisa tot timpul si ca pilotul o actioneaza printr-o sfoara pe liniile drepte, iar cand nu mai are nevoie de ea, da drumu la sfoara si aceasta isi revine la pozitia initiala prin intermediul acelui arc :P Sunt sigur ca nici macar acest principiu rudimentar(de copii mici), nu il stiai, darmite ceea ce presupune intr-adevar acest DRS in F1. So, for next time, stay relax si nu te mai da rotund....si-ti mai zic inca o data(a n-a oara): nu esti miez pe aici. Macar, d-ai fi inginer in real life, cel putin sa ai habar cu ceea ce inseamna ingineria, dar pun pariu ca nu esti. Esti probabil vreun agent de vanzari sau vreo "scula-n bascula" de "strategic buyer" sau "logisitc expert" or whatever. Din cate am observat, aceste profesii, le creeaza la "majoritatea" care activeaza prin aceste domenii si aici zic de: vb foarte mult la telefon cu supplierii, trebuie sa raspunda la n-spe mail-uri, sunt stresati ca le pleaca camioanele, etc, sunt foarte foarte ocupati, lucru ce le creeaza premisa ca ei sunt miezul....in firma respectiva si in real life. Total gresit!
Deci, data viitoare nene Galaxy, cand vrei sa ma mai ataci iar fara motiv, gandeste-te de trei ori inainte si analizeaza-mi comentariile de asa natura, incat sa fi sigur ca ceea ce am vrut sa spun acolo(prostie dupa parerea ta de expert), este intr-adevar, ceea ce tu consideri ca am vrut eu sa spun. 'nteles-am???
"Nu a fost o problemă anume cu monopostul. Nu am avut un parcurs atât de lin şi nu am efectuat tururile pe care le vroiam. A fost puţin trafic, am făcut greşeli, aşa că în ansamblu lucrurile nu au venit împreună."
Daca intr-adevar a zis asta, este....sa zic arogant. Asta ca sa nu o spun intr-un mod mai agresiv. Cred ca sunt putin frustrati ca McLaren i-au ajuns si mai ales ca prin sistemul de evacuare, patentat de Newey, tocmai datorita acestui sistem, probabil McLaren s-a apropiat atat de mult de ei.
GOOD LUCK Lewis!!! Go Jenson! Pe ei baieti!!!
stai linistit Mircea...nu va pleca la RBR. A fost doar un raspuns la intrebarea jurnalistilor, "daca s-ar impaca bine cu Vettel ca si coechipier". Nicidecum ca va pleca la RBR. Le-a spus-o din start celor de RBR ca Mclaren ca si contructor de F1 nu se poate compara cu o companie de bauturi energizante :P Ii ca si cum si-a scos manusa si i-a tras doua peste fata lui nea Horner(zbang, zbang) si gata. Case closed(parerea mea)
@mobius. Cred ca-l confuzi pe Hamilton cu Alonso...dar cum esti fan ferrari, preferi sa transpui povestea lui Alonso in carca altuia, care i-a tras-o ;) urat de tot :P
eu cred ca inca au probleme cu kers-ul cei de la rbr.....Trebuiau sa anunte inca de aseara daca il vor folosi sau nu. Deja nu au zis nimic. Vettel, a mers prost in aceste antrenamente. CU siguranta au incercat kers-ul pe monopostul lui, de aici si rezultatele. Pentru P3, au zis ca Vettel a avut probleme cu DRS-ul...Ma intreb oare ce probleme poate avea acel sistem, pe care nu-l vad asa de complex. Este doar un mecanism care deschide sau inchide o "clapeta"(aripa spate). EU cred ca Kers-ul este problema. Vom vedea peste o ora.
BAFTA Lewis!
Ultimele comentarii
188 in total