sigur i-ar pune probleme lui Vettel, daca ar avea mana libera de la echipa, indeosebi de la tataie neamtz, Helmut Marko, care tine fraiele echipei de RBR. Il sprijina total pe vettel, ca este d-al lui, la care se adauga antipatia fata de weber. Sa fim seriosi....weber si cred ca oricare alt pilot bun din F1 cu o masina egala cu cea pilotata de vettel, va fi tot pe acolo. Cu siguranta ca si-ar imparti pole-urile, dar nicidecum n-ar fi diferenta asta colosala intre cele doua monoposturi RBR....care ar trebui sa aibe aceeasi performanta, teoretic, intre piloti cu acelasi nivel de indemanare....Sper sa si-o ia la fundulet cat mai repede "robotelul" de Vettel.... asta ca sa-l citez pe Daniel :D
tot mai mult imi pica acest site in dizgratie.....iar asta din simplul fapt ca cei care administreaza acest site, admit astfel de dialoguri "becaliene" si in al doilea rand, intrucat tot mariile lor, administratorii, nu pot sa introduca ca si regula, ca doar userii inregistrati pot avea dreptul la comentarii. Parerea mea....as renunta la posibilitatea comentarii directe a articolelor, pentru acestea din urma, introducand o sectiune noua de forum, dedicata fanilor de F1 din RO si evident, moderata de asa maniera incat sa existe respect intre useri. Am spus-o de mult timp, dar se pare ca cei care administreaza acest site, prefera astfel de practici....le place can can-ul. Nu v-ar place ca pe un forum, inainte de fiecare cursa, sa se deschida cate un poll cu: pentru cursa din Turcia, spre ex, Cine va castiga aceasta cursa sau pilotul X pe ce loc credeti ca va termina cursa/calificarile? SIncer, mi-ar place foarte mult sa existe pe viitor o astfel de idee: FORUM. Se pot face foarte multe in cadrul unui forum si sunt absolut sigur ca majoritatea sunteti constienti de acest lucru. Pe de o parte ii inteleg(pe admini)...in sensul ca prin aceste can can-uri dintre useri au doar de castigat din traficul pe care fiecare dintre noi il efectueaza, vizitand zi de zi acest host. Acesta este un alt motiv pentru care nu doresc sa introduca solutia cu userii inregistrati. Pun pariu, ca majoritatea userilor neinregistrati care posteaza in cadrul articolelor si jignesc pe altii sunt de altfel useri inregistrati care gasesc prin aceasta metoda, o "portita" valida prin care pot sa se exprime nestingherit, fara sa le fie teama ca, contul le va fi sters. Chiar credeti ca Simona este fata?? hmmm, tare rau m-as mira.(angajata la multinationala care sa urmareasca F1 si mai mult decat atat...sa citeasca articole despre F1 si sa se angreneze in dispute cu alti fani de F1.....hmm...un mare semn de intrebare pentru mine. Nu uitati ca traim in RO, patria "fotbalului, unde fiecare este mare expert in acest sport). Mai degraba, cred ca este unul dintre userii care frecventeaza des acest site, dar vrea sa fie anonim(Simona) si sa se exprime ca pe maidan.....Stiu ca o sa-mi reprosati ca: "uite cine vorbeste!!!" total de acord cu voi....am vb urat, dar doar atunci cand cineva mi-a vorbit urat!! don't forget that! ;)
Cat cheltuiau McLaren si Ferrari in anii "buni" de dinainte de criza? 400 mil de dolari? sau mai mult? parca de atat imi aduc aminte...:-? gresesc?
Oricum, fara bani, cam greu sa faci performanta. chiar daca in prezent multe sunt limitate, iar echipe mari precum Ferrari, se pare ca nu se descurca in prezent nici cu 200 mil.
Cred ca s-ar simti in largul lor doar cu dublu din cat cheltuie in prezent. Problema mare in ziua de azi, este lipsa testelor....
BTW. Am reusit sa vad si eu intr-un final: Ayrton Senna: Beyond the Speed of Sound. Super documentar. Mi-am reamintit foarte multe lucruri din perioada in care am inceput sa ma uit la F1, anii 91-92, desi aveam doar 12 ani, il admiram enorm pe Senna, acesta fiind si motivul pentru care in prezent sunt un mare fan al echipei care l-a consacrat: McLaren
Ultimele comentarii
188 in total