Masini electrice ... ok .... sunt pro chestia asta dar eu imi pun o intrebare: Deci autonomia este undeva la 150 - 160km corect ? Pentru autonomia asta ai nevoie de curent (fie de la priza fie de la franare) dar de ce mama masii nu pun astia un panou solar pe masina ? De asemenea de ce nu se poate implementa in fiecare roata (in janta mai exact) un sistem piezoelectric http://en.wikipedia.org/wiki/Piezoelectricity ? ma gandesc ca ar fi simplu si energie s-ar genera in prostie pentru autoturismul oricum este greu, lucru care face cauciucurile sa preseze solul iar aerul din cauciuc ar presa asupra acestui sistem aflat in janta. Prin presiune ai energie -> autonomie mai mare. De asemenea tot la roti se pot pune 2 magneti - unul pe roata si unul pe sasiu. curentii generati de acesti magneti in timpul rularii autovehiculului pot genera electricitate -> autonomie mai mare. In concluzie intrebarea mea este: de ce nu se aplica chestiile astea la autovehiculele electrice ? Mi-ar comveni sa dau 50 - 100 de mii pe un "jeepan" electric si sa merc cu el cat vrea muschiul meu si acel autovehicul sa genereze atata electricitate incat sa o dau inapoi in retea si sa fiu platit pentru ea ! :)
Articolul este foarte ok
Masini electrice ... ok .... sunt pro chestia asta dar eu imi pun o intrebare: Deci autonomia este undeva la 150 - 160km corect ? Pentru autonomia asta ai nevoie de curent (fie de la priza fie de la franare) dar de ce mama masii nu pun astia un panou solar pe masina ? De asemenea de ce nu se poate implementa in fiecare roata (in janta mai exact) un sistem piezoelectric http://en.wikipedia.org/wiki/Piezoelectricity ? ma gandesc ca ar fi simplu si energie s-ar genera in prostie pentru autoturismul oricum este greu, lucru care face cauciucurile sa preseze solul iar aerul din cauciuc ar presa asupra acestui sistem aflat in janta. Prin presiune ai energie -> autonomie mai mare. De asemenea tot la roti se pot pune 2 magneti - unul pe roata si unul pe sasiu. curentii generati de acesti magneti in timpul rularii autovehiculului pot genera electricitate -> autonomie mai mare. In concluzie intrebarea mea este: de ce nu se aplica chestiile astea la autovehiculele electrice ? Mi-ar comveni sa dau 50 - 100 de mii pe un "jeepan" electric si sa merc cu el cat vrea muschiul meu si acel autovehicul sa genereze atata electricitate incat sa o dau inapoi in retea si sa fiu platit pentru ea ! :)
Masina este extraordinar de frumoasa, si sper si eu, ca atunci cand voi avea 45 de ani sa imi faca si mie cei de la Ferrari un asemena super car. Il voi numi SuperRomania 45 si mi-l doresc pe culoarea visiniu. De asemenea sper ca pana atunci masina sa poata fi achizitionata doar cu motor electric.
era normal sa zica de golful este demn de incredere, doar reclama e facuta de VW. Totusi ramane o idee mare si predominanta: Cumperi un lucru folosit si s-ar putea sa realizezi ca defapt ai aruncat banii pe apa sambetei sau mai rau chiar viata.
Acum fara nici o aluzie la VW si ca sa fim in ton cu ideea olandezilor, cate din golfurile aduse din afara (ma refer la cele din '90 - '99), care circula pe mirificele noastre autostrazi, abia se mai tin pe roti ? Dai 1500 pe un golf din '95 mai dai 600 inmatricularea si apoi te apuci sa bagi bani in el ... ma intreb, in cazul unui impact ce sanse de supravietuire as avea intr-o astfel de masina ?
Ultimele comentarii
26 in total