In antrenamente nu stie nimeni cat de pline sunt monoposturile cu carburant.
Din cauza asta, daca RBR a alergat cu rezervoarele mai goale, e posibil ca din cauza asta sa fie mai aproape de Mercedes.
Totul se vede in cursa, in cele din urma. Totusi, eu nu cred ca RBR vor face mare lucru, iar Ferrari va incerca sa ocupe linia a doua in calificari.
In cursa mizez pe Mercedes - fiind un circuit aflat in zona montana, temperaturile sunt mai reci ca in alte parti, iar Mercedes a demonstrat ca in temperaturi normale nu au uzura mai accentuata a pneurilor. Observand situatia din sezonul aceasta, Ferrari a pus probleme pe circuite unde temperaturile au fost ridicate.
In prezent, Lotus are o linie de piloti care isi platesc drepturile pentru a fi in acele monoposturi.
Ambii piloti sunt destul de slabi: Grosjean a mai crescut o idee pentru ca nu a mai intrat in toti ca in popice, dar Crashtor Maldonado nu se dezminte nici sezonul asta.
Dar daca Renault mizeaza pe piloti care sa aduca bani la echipa reiterez ideea din un articol anterior: slaba idee pentru a reintra in F1, fiind o echipa care are in palmares titluri mondiale.
A incercat sa fie cat mai succint si cat mai clar, dar fara o usoara prestanta. Din pacate Ferrari a incercat cu el, probabil nici el nu a stiut exact ce sa ceara de la echipa ca sa scoata un monopost bun.
Si Schumacher a stat 4 ani la Ferrari pana cand a reusit sa ia titlul cu ei. Asta a insemnat ca a lucrat cot la cot cu echipa sa scoata untul din Ferrari. A stiut ce sa ceara, a stiut unde sa se faca modificari si cel mai important: a stiut sa se bata cu un monopost mai putin competitiv decat McLaren. Alonso nu a stiut ce sa ceara si unde sa ceara, in mod clar, ca sa aduca Ferrari-ul in prima linie mereu.
Schumacher a fost mai bun ca Alonso si cine contesta asta nu cunoaste deloc Formula 1 si motivele pentru care Alonso l-a batut 2 ani la rand pe Schumacher: in 2005 au fost modificari de regulament tocmai pentru ca dominatia Ferrari sa ia sfarsit - s-au cerut pneuri care sa tina o cursa intreaga, iar Bridgestone nu a putut livra aceeasi calitate ca si Michelin. Din cauza asta monoposturile echipate cu Bridgestone aveau probleme pe intreg sezonul.
In 2006, problemele de performanta ale Ferrari-ului l-au facut pe Schumacher sa piarda campionatul la Suzuka, cand problemele de motor l-au fortat sa se retraga si sa ii ofere lui Alonso 10 puncte avans in clasamentul general inainte de ultima etapa. Desi avea sanse matematice prin castigarea cursei de la Sao Paolo, iar Alonso sa nu ia niciun punct, terminand la egalitate de puncte (avansul lui Schumacher consta in mai multe GP-uri castigate), Schumacher a realizat ca asta nu se va intampla. Daca nu ma insel, Schumacher a plecat din mijlocul plutonului, a avut o atingere cu Fisichella pe parcursul cursei, rezultand o pana si compromitand finalul cursei.
Se poate spune ca sezonul 2006 a fost unul echilibrat, per total, dar Renaultul a fost masina sezonului si a luat tot ce se putea lua.
Consider ca, daca Schumacher continua in 2007 cu Ferrari, mai lua acolo un titlu de campion.
Ultimele comentarii
422 in total