@Bogdan, este alta poveste acolo: Hamilton NU isi apara pozitia, era dupa start, Rosberg trebuia sa stie ca aia e trasa ideala pentru monoposturi si ca iesirea lui in exterior pentru a forta depasirea la revenirea pe virajul de dreapta trebuia sa il gaseasca cu rotile in fata lui Hamilton ca sa aibe dreptul la apex. In rest, s-a bagat fortat intr-un loc unde usa era inchisa, exact cum a fost in Spania cu Hamilton.
@Shark, sa imi fie cu pardon, dar Vettel a performat bine doar cu un monopost net superior competitiei. Cu al doilea monopost de pe grila, nu face cam ce facea idolul lui, tot asa, cand scotea din groapa Ferrari.
Intr-adevar Ferrari-ul nu este dominant ca Mercedesul, dar la ora actuala este peste RedBull, si cu toate astea, termina in spatele lor. De ce?
Cred ca Kimi a semnat de la bun inceput contract de pilot secund la Ferrari,dat fiind faptul ca se stie cain echipa italiana s-a lucrat asa de ceva timp: Alesi - Berger, Schumacher - Barichello si Massa, Alonso - Massa.
Deja sunt niste mici lucruri care lasa impresia ca asta e targetul Ferrari. Un locotenent si un pilot cu o charisma aparte. Pilotul de referinta la Ferrari pare sa fie Vettel, iar italienii mizeaza pe talentul si recomandarea facuta de Schumacher. Am impresia ca vor sa retraiasca o era Schumi cu el. Daca Vettel stie ca si Schumacher cum sa construiasca un monopost, care sa se imploce la fel de mult si care sa știe ce sa ceara... Atunci Ferrari ar putea avea noroc.
Problema e ca nu cred, personal, ca Vettel va reusi ce a reusit Schumacher.
@F1_Fan, e o mare diferenta fata de Canada: Hamilton acolo trebuia sa fie, era dreptul lui sa intre spre apex, dat fiind faptul ca era in fata, in timp ce Rosberg a incercat la fel ca si aici sa strecoare monopostul si sa il scoata de pe trasa ideala.
In Canada a fost spatiu mai mic pentru 2 monoposturi in virajul ala, aici mai intra una pe langa ei, iar Rosberg a tras drept pentru a il bloca pe Hamilton, in timp ce in Canada Hamilton a tras dreapta pentru a ramane in viraj, inghesuind-ul pe un Rosberg care nu apucase sa puna botul masinii inaintea lui Hamilton, ca sa spuna ca avea dreptul sa o faca.
Si eu tin cu Rosberg dintre cei doi, dar hai sa incercam sa fim cat se poate de obiectivi. In AUT si CAN, Rosberg nu a luat cele mai intelepte decizii.
Cat despre ce spune Hakkinen... are dreptate. Pentru a castiga trebuie sa fii agresiv. Caracterul din afara circuitului lasa de dorit la Hamilton, asta fiind faptul pentru care nu il pot suporta personal.
La ora actuala este un pilot bun. Nu este in aceeasi categorie cu pilotii straluciti de acum 20 de ani, dar este un pilot bun pe actuala grila.
Cred ca cu monoposturi mai competitive si facute cu simt de raspundere, si Hulkenberg sau Wherhlein ar face performante bune.
@F1_Fan nu iti impartasesc punctul de vedere. Era penalizat si Hamilton daca o comitea la fel. Faza a fost vadita de a nu il lasa pe britanic sa treaca. Rosberg a mizat ca Lewis se duce larg doar ca sa nu se loveasca si mai castiga un respiro de cateva secunde pentru a lua victoria.
Sunt ferm convins ca pilotii cunosc ce socuri pot suporta masinile fara avarie, in mod clar Rosberg stia ca daca se lovesc, un monopost iese sifonat. A incercat sa il forteze pe Hamilton sa evite un impact.
Englezul nu a facut-o si pe buna dreptate... Isi merita victoria.
Rosberg merita locul 4 si pierderea de puncte care ii erau utile sa ramana cu un avans mai ok in fata britanicului in campionat.
E greu sa te multumesti cu locul 2, dar cand vezi ca ai probleme serioase cu masina, alegi locul cel mai sus pe care il poti cu materialul pe care il (mai) ai. Atlfel risti sa nu mai ocupi nici locul ala.
Ultimele comentarii
422 in total