@Senna Fan: trebuie sa te obisnuiesti. Aici nu gasesti decat foarte putine persoane care inteleg cu ce se mananca Formula 1 si care incearca sa vorbeasca pur obiectiv (sau subiectiv vis-a-vis de actuala generatie Formula1 cu tot cu regulament). Restul sunt fani care interpreteaza regulamentul in functie de ceea ce face favoritul lor in cursa. Dupa aia se incepe cu impunsaturi si cu jigniri, cu trimiteri la spitalul 9 sau chestiuni de genul asta. Te obisnuiesti dupa un timp.
@bacv, ma gandesc si la o alta abordare a echipei Mercedes care se poate sa fii gandit asa: decat pierderea unui podium cu ambele monoposturi (ba chiar riscul iesirii din puncte a lui Rosberg), mai bine o penalizare de cateva secunde dar intr-un loc de unde mai obtine puncte echipa si el. Poate au incercat si asta, avand in vedere ca era clar ca Rosberg nu poate sa se mai lupte la primul loc fara o treapta de viteza. Nu stiu ce sa zic.
@sucaru mami, te-ai luat de mine intr-un alt articol ca nu intelegi cum de RBR termina in fata Ferrari, pilotii sunt in fata lor... Pai in momentul cand ai un MP in care nu iei absolut niciun punct cu ambii piloti, e destul de greu sa depasesti concurenta la numarul de puncte, daca respectiva puncteaza permanent.
Poftim, acum Ricciardo s-a bagat intre pilotii Ferrari, iar la constructori, teamul italian sta doar cu 6 puncte in fata RBR. 6 puncte care pot fi topite in urmatoarea cursa fara niciun fel de problema.
Cand am spus ca Ferrari incepe sa piarda din ritm in sezonul asta, nu ai crezut. Tu vorbesti din statistici (nu zic ca e rau) dar asa lasi impresia ca tocmai tu nu te uiti la Formula1, la ceea ce se intampla pe pista, nu eu, asa cum m-ai acuzat in respectivul articol. Poate acum statistica iti da putin de gandit de evolutiile RBR din ultimele 4 curse.
Intr-adevar, e ingrijorator ca se da al doilea start sub SC din cauza unui traseu umed. Inteleg ca este pericol de acvaplanare si accident, dar hei, suntem pe un circuit de Formula1, se alearga cu 300 km/h. Si in '90 ploua, si in '90 se inundau circuitele de Formula1 si tot se alerga cu 240-260 km/h.
Cine da explicatii ca Bianchi a murit din cauza circuitului umed clar nu stie ce vorbeste: impactul cu macaraua a fost fatal; altfel, si Sutil era intre 6 scanduri acum. ;)
Sa vedem ce se va mai intampla in Ungaria.
@sucaru mami & @ jugaru gabi:
Cred ca trebuia sa precizez ca in unele curse termina in spatele lor: scuzele mele in cazul asta.
Ferrari, desi are a doua masina de pe grila, termina in unele curse in spatele celor de la RBR, de ce? Sau mai bine spus: desi Ferrari are a doua masina de pe grila, nu reuseste sa termine cu ambii piloti inaintea celor de la RBR. Ca sa fie 100% corect.
Dupa cum s-a vazut si in marele premiu al Angliei, RBR progreseaza - atat cu pilotii, cat si cu monposturile. De altfel, Ricciardo s-a infiltrat intre pilotii Ferrari in clasamentul general in Marea Britanie, iar daca baietii in rosu nu se aduna (indiferent ca sunt pilotii sau cei din garaj), vor pierde si locul 2 din clasamentul constructorilor, avand in vedere ca sunt doar 6 puncte care ii separa de RBR.
Observ un tipar format din 3 tabere pe site-ul asta si nu stiu de cand urmaresc ei Formula 1, insa privesc totul cu patos: hamiltonistii, vetellistii si alonsistii. Cum incepi sa atingi putin pilotul favorit, incep sa vorbeasca prostii, sa insulte sau sa dea in cel care le "lezeaza" favoritul. Eu zic sa o lasati nitel mai moale, ca nimanui nu ii face bine sa se enerveze din chestii de genul asta.
De trecut in stire: Rosberg penalizat cu 10 secunde de oficiali pentru comunicarea radio. Asta inseamna ca a fost retrogradat pe 3 in clasamentul din Marea Britanie.
@zic si eu,
Eu consider ca un pilot care reuseste sa construiasca in 4 sezoane un monopost care sa castige campionatul la constructori dupa 16 ani, si sa domine inca 5 sezoane dupa, merita s aibe o "era".
Just my two cents.
Ultimele comentarii
422 in total