@Gino: Ce conteaza caracterul pilotului? Te uiti la cursa sau la caracter? Nu il suport deloc pe Hamilton, dar la ora actuala scoate untul din monopostul ala si ataca de fiecare data cand e in spatele lui Rosberg. Neamtul nu face asta si nu inteleg deloc de ce!
@ZZZ: La Barcelona NU a avut nicio vina Rosberg, Hamilton a fost cel incapatanat sa treaca pe unde clar nu avea cum - nu te astepta ca cel cu care te bati la titlu sa iti faca loc sa treci, asa tam-nesam. De altfel manevra lui Rosberg de apararea a fost singulara... nu a schimbat trasa. Mai uitati-va o data si scapati de obsesia si ura impotriva lui.
In Canada si Austria (Austria, nu Silverstone) Rosberg a procedat total prostesc si si-a meritat problemele.
La Spa 2014 nu pot sa comentez. Nu s-a facut nimic public cu privire la incident, dar nu cred ca l-a lovit intentionat pe britanic, insa a fost greseala lui.
@TitiF1, adevarul e ca Hamilton a prins momentul propice. In 2010 si 2011 Mercedesul ridica usor capul in anumite curse prin ambii piloti. Atat Schumacher, cat si Rosberg, dar se pierdeau pe drum din cauza degradarii rapide a pneurilor. In 2012 Mercedesul nu a fost rapid deloc - a facut performanta mare prin locul 1 ocupat la Monaco in calificari (retrogradat insa Schumacher cu 5 locuri in urma accidentului cu o etapa inainte) si locul 3 obtinut tot de el la Valencia, in urma acrosajului dintre Maldonado si Hamilton. Mi se pare ca si Rosberg a avut o victorie in China, nu sunt sigur insa. In rest, sezonul lor a fost dezamagitor complet, fiind loviti de foarte multe probleme cu transmisiile si uzura prematura a pneurilor. In 2014 s-a schimbat regulamentul si Mercedes a fost marea castigatoare cu noile motoare.
@ZZZ (iar): E usor sa spui ca pilotii nu dezvolta nimic, dar in acelasi timp s-ar putea sa te si inseli .. a fost dezvoltat destul de mult monopostul, astfel ca in 2013 sa fie oarecum competititv. Degeaba dezvolti monopostul, daca pilotul pe care il ai nu suporta setarile pe care i le faci sau nu se intelege cu monopostul. Fiecare are stilul lui de pilotaj si isi seteaza masina cum simte el ca merge mai bine. Nu mai subminati pilotii vechi, nu stiti care a fost scopul Mercedes cand l-a adus pe Schumi in 2009. Ce avea el in plan, era altceva. Asta a fost dezamagirea lui, cand a si decis sa plece din Formula 1 din nou. Nu a cautat alte echipe ceea ce ma face sa cred ca dorea sa mai arate ca poate lua un titlu cu Mercedesul revenit in F1 si sa se retraga. Asta e doar parerea mea, nu sunt sigur ca asta a vrut Schumacher.
@KIMISOR,
Prietene, nu stiu la ce cursa te uiti si ce stii tu de Formula 1, insa MP al Ungariei se potriveste mai bine pentru specificatia RBR, decat pentru Ferrari. De altfel, Ferrari-urile sunt de cateva curse sub performanta RBR. Din cauza asta au pierdut locul 2 in clasamentul constructorilor, desi au punctat in fiecare cursa, in detrimentul celor de la RBR care au avut o etapa in care nu au punctat deloc.
Chiar daca ar fi adevarata supozitia precum Hamilton ar fi "parat" coechipierul, nu ar fi recunoscut nici intr-un milion de ani. Nimeni nu ar fi recunoscut acest aspect intrucat poate destabiliza echipa. Ca as nu spunem ca mai mult ca sigur sunt anumite paragrafe din contracte care ar putea amenda aceste tipuri de actiuni.
Nu cred ca Hamilton ar face asa ceva. Indiferent de ce fel de caracter ar avea.
Ultimele comentarii
422 in total