Eu vad doi baieti prea agitati.
Vettel trebuia sa isi vada de treaba. L-a ciupit in spate pe Hamilton. Daca avea vreo impresie ca era de vina cu ceva se cereau mai multe informatii de la telemetria lui si se facea o plangere oficiala.
Telemetria a aratat ca Hamilton NU a FRANAT.
In dovezile aduse de Mercedes nu se spune nimic de frana de motor si nici FIA nu a zis nimic. A fost o frana de motor acolo sau nu? Uitandu-ma pe volanul lui Hamilton, la iesirea din viraj, cand volanul era virat spre stanga, nu avea niciun LED aprins care e specific turatiilor motorului. Cu cateva fractiuni de secunda inainte de impact jumatate din ledurile specifice turatiilor de motor erau aprinse. Nu cumva o fi fost o frana de motor acolo, iar lovitura lui Vettel era efectul acelei frane de motor?
Nu suntem cu entitatile religioase, dar parca a fost si o mica karma acolo... sa primeasca adversarul tau 10 secunde stop-go ca si penalizare, tu sa intri pentru ajustarea headrest-ului (operatiune care a fost facuta oricum mai rapid decat penalizarea stop-go), si sa iesi in spatele celui care a executat oprirea pentru penalizare... e o lovitura destul de dura. De altfel reactia lui Hamilton, cand a dat prin comunicatii cu un mesaj voalat pentru Whiting, precum Vettel a scapat basmaua curata denota o mare frustrare. Nu poti spune ca a scapat basmaua curata cand a fost chemat la pit pentru o penalizare de 10s stop-go.
Personal nu am sa afirm ca Ferrari a sabotat pe cineva, insa a aruncat o strategie deficitara in fata lui Raikknonen.
La momentul in care Raikkonen a intrat la pit, rula in aceeasi secunda cu Vettel, aproximativ cu o zecime mai rapid decat neamtul. Asa ca nu inteleg unde anume spuneti voi ca Raikkonen a terminat gumele daca era mainrapid decat Vettel in turul premergator pitului. De-a lungul tururilor in care Raikkonen a fost in fata, a avut un tur mai rapid, unul mai lent. Dar a stat in permanenta in plaja de 1.17. si el, si Vettel.
Dealtfel, o alta ciudatenie marca Ferrari e ca in o cursa anterioara Kimi se vaita ca nu poate sa mai ruleze cu pneurile pe care le avea, iar atunci inginerii au insistat sa ramana pe traseu inca vreo 5 tururi. Acum nu s-a mai putut, eh? Iar o ciudatenie.
Personal se arata o situatie similara cu cea a Mercedesului in care Bottas are drepturi egale cu Hamilton si totusi il ajuta in mod direct in cursele in care englezul gaseste setupul optim. In Russia Bottas a stat mai bine si in Monaco. In celelaltw cazuri a fost acolo pentru a incurca competitorii dupa cum si el a zis asta.
Ma gandesc ca si Ferrari face la fel. Status de egalitate intre Raikkonen si Vettel, doar ca cel din urma e creditat cu toate sansele sa castige.
Dealtfel, reactia lui Raikkonen de a spune ca a facut ce i-a cerut echipa si expresia de pe fata lui la finish arata ca nu e multumit de cum s-a gestionat cursa.
Iar daca e asa cum zic, Ferrari ar face bine sa recunoască ce fac. Nu e prima data cand lucreaza cu preferati si locotenenti
Si eu care credeam ca s-a luptat, sincer, pentru pozitie.
Se pare ca se contureaza o ierarhie la pilotii Mercedes, oricat vor "bossii" sa para ca au drepturi egale.
Sauber se chinuia sa ramana in Formula 1 mai acum 1-2 ani, insa in loc sa progreseze, regreseaza dupa ce a venit sprijinul financiar. Acest parteneriat nu ii va ajuta cu nimic in Formula1.. Dimpotriva, vor fi echipa a doua pentru McLaren. Chiar daca primeau motoare Ferrari - specificatie cu un an mai vechi - erau mai fiabile decat Honda - motor care nu e capabil sa termine o cursa cu ambele monoposturi (sau nici macar cu unul, in alte cazuri).
La naiba, am putea spune in gluma ca McLaren, prin parteneriatul cu Honda, se asigura pe 2018 ca nu va fi chiar ultima echipa din pluton, fortandu-i pe Sauber sa ramana in spate. :)
Daca nu aduci rezultate, cum vrei sa vina sponsorii sa investeasca in fundul tau?d
Ultimele comentarii
422 in total