Urat prototip. Nu cred ca trebuie sa fi mare sef la VW Group sa-ti dai seama ca masina asta nu avea un viitor prea stralucit. In orice caz...forma actuala este destul de reusita(personal nu ma dau in vant dupa el). Vreau totusi sa va cer o parere. In 91` Audi lansa la Tokyo Motor Show un prototip numit Avus care arata cam asa: http://audicars.files.wordpress.com/2008/03/audi-avus-quattro.jpeg ,iar Veyron-ul (dupa cum bine stiti) asa: http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2008/03/Hermes-Bugatti-Veyron-Geneva.jpg , nu e cam puternica asemanarea? Chiar daca nu sunt similare trebuie tinut cont de 2 aspecte: 1) e vorba de un concept (si daca ar fi sa ne luam dupa concepte Renaultul nu mai arata cum arata acum) si 2) anul in care a aparut Avus. In plus Audi a colaborat strans la construirea Veyron-ului...motorul este facut de ei. Si mai este o asemanare. Avus era construit din aluminiu la exterior, iar in 2007 cei de la Bugatti au lansat Veyron-ul "Pur Sang"...construit din aluminiu si si fibra de carbon biensur.http://www.blogcdn.com/www.luxist.com/media/2009/03/112_frankfurt_motor_show_01zbugatti_veyron_pur_sangleft_side_view.jpg ...cam multe coincidente.
Nu sunt fan Opel, dar trebuie sa va contrazic pe cei ce spune-ti ca nu e o masina buna si frumoasa. Am facut de curand un test drive cu ea (din curioazitate mai mult, nu ca mi-as permite-o) si intradevar este o masina care sa merite premii (nu neaparat atatea, dar sa merite cateva). Cei care aveti dubii de ceea ce zic face-ti un test, merita. Cand spunem Insignia nu trebuie va mai ganditi la vechiul Vectra...nu au nimic in comun. Singurul lucru care nu mi-a placut este slaba vizibilitate in luneta si plasticele cam "troznitoare" prin interior, dar ergonomia si design-ul interior sunt la nivel nemtesc. E cam inselatoare la optiuni...acolo trebuie mare atentie la achizitionare..In rest numai de bine, e tot Opel, dar unul mult mai evoluat fata de vechea generatie.
Ultimele comentarii
7 in total