• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Jarno

  • Membru din 31.10.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 42 in total
  • Inca o data m-au scos din sarite comentatorii Digi, care se faceau ca nu vad ca Vettel l-a rasucit pe Magnussen in primul tur si initial au crezut ca Verstappen a lovit zidul la abandon. Mercedes are toate sansele sa devina singura echipa care obtine toate pole-urile intr-un singur sezon de F1, nici McLaren 1988-1989 nu a reusit aceasta performanta. Mi-a parut rau de Max, dar nu cred ca locul doi la piloti era multumitor pentru el, cand Hamilton e la peste 100 de puncte in fata. Are o echipa de capete patrate la conducerea RBR care nu i-au pus un monopost capabil sa devina cel mai tanar campion din istorie, asa ca va trebui sa militeze puternic pentru un volan la Mercedes din 2022. Ma astept ca Red Bull sa fie in continuare caposi si sa ramana cu Albon si la anul dupa o noua cursa catastrofala cand pana si Kvyat, invizibil mai tot sezonul i-a dat clasa. Racing Point a atins un nou nivel de prostie, sabotandu-si singurul pilot care ii tine in lupta pentru locul trei in clasamaentul general, ca sa fie Daddy's boy singurul cu podium anul acesta. O sa fie mediul perfect pentru Vettel acolo, sa il vedem la anul intrebandu-se iar daca are masina egala cu coechipierul. McLaren si Alfa solizi astazi, puncte binevenite. La fel de binevenit si Shoey-ul lui Ricci printre atatea grimase triste.
    Hamilton a câștigat la Imola în fața lui Bottas după o strategie mai bună la boxe! Verstappen a abandonat, Mercedes este campioană la constructori
  • O decizie surprinzatoare dar buna in acelasi timp. Finlandezul e o legenda! Masina a fost foarte slaba sezonul acesta, dar Kimi si Antonio au pilotat bine spre foarte bine. Ar fi fost nedrept ca pe Giovinazzi sa-l sacrifice doar pentru ca s-a nimerit ca anul asta in GP2 trei juniori Ferrari sa fie in forma. Sezonul asta e prea trunchiat pentru a putea face o analiza serioasa. Fred Vasseur le-a transmis celor de la Ferrari ca il vor pastrat si pe Giovinazzi. Oricat erau de disperati italienii sa isi promoveze juniorii, erau datori fata de conationalul lor dupa ce l-au ignorat ca inlocuitor al lui Vettel. In alti ani se faceau sesiuni de teste serioase intre piloti pentru a vedea cine este mai rapid, vezi Button vs Junquiera in 2000 pentru al doilea loc la Williams. Azi sunt alesi pilotii doar pe baza rezultatelor din competitiile suport fara sa se fi urcat vreodata intr-o masina de F1.
    Raikkonen va concura în Formula 1 și în sezonul 2021: finlandezul va rămâne coechipierul lui Giovinazzi la Alfa Romeo
Pagina
12345...89
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău