Au trecut 48 de ore din cele 96 si Mercedes inca n-a depus apelul. Pentru putina onoare ce le-a ramas, ar fi bine sa nici nu o mai faca, altfel vorba lui Bernie, vor parea niste sad losers.
Titlul a fost castigat meritat de Max, fanaticii britanicului se plang necontenit ca hotie, cea mai mare din istorie, il ataca pe Verstappen si pentru ca a zis ca la anul vrea sa concureze cu nr.1.
Cum vine asta? Daca idolul lor refuza nr.1 si prefera nr ales, atunci toti trebuie sa faca la fel? E incredibil cata influenta nefasta a adus Hamilton in ultimii ani, a politizat oribil acest sport.
Acesta a fost unul din campionatele cu cel mai corect deznodamant din istorie, lasand la o parte dramele exagerate din culise, pacat ca diversele probleme ale lui Perez au impiedicat-o pe Red Bull sa castige si la constructori.
Aud zvonuri ca Michael Masi va fi mai mult ca sigur schimbat, asta fiind decis de dinainte de finalul sezonului. Omul a gresit duminica doar cand nu le-a permis masinilor intarziate sa depaseasca mai devreme, cineva de pe langa el (probabil om al parvenitului de Toto) l-ar fi influentat, si nemaifiind timp, a luat acea decizie care sa permita un tur de lupta intre Lewis si Max. Ma intreb oare daca se mai dadea importanta deciziei, daca olandezul n-ar fi reusit depasirea, probabil fanii cocalarului tauat ar fi facut un show gretos si se uita repede. Cinste britanicului totusi, nu ca si-a felicitat adversarul, aia a fost de poza, ca si cu Rosberg in 2016, dar pentru ca a rezistat tentatiei de a provoca un accident pe a doua linie dreapta.
@ Costelus
Eu citesc de mult timp ce se scrie pe acest forum, singurul care mi-a dat impresia de lache esti tu.
Mie nu mi-a creat ierarhia pilotilor indispozitie decat dupa cursele in care Max si Checo au pierdut puncte fata de Mercedes, pentru ca imi doresc ca multi altii o schimbare de putere la varful Formulei 1, ar atat olandezul cat si mexicanul imi plac ca piloti, fiecare are niste calitati unice.
Legat de Ferrari, incearca sa nu te minti singur: juniorul Sainz are foarte putini fani, sau mai bine zis putini fani ai Formulei 1 il au ca pilot preferat, dar un top 5 poate prinde. Pana si in Spania lui iubita, s-a vorbit iarna asta mai mult de revenirea lui Alonso decat de debutul sau la Ferrari.
In cazul in care iti trebuie ochelari, am pus mai sus cum Leclerc l-a dominat clar in calificari, in lupta pentru cel mai rapid tur si in cursele in care amandoi au terminat. Nu m-am legat de puncte, nu ma crizez ca tine, pe baza statisticilor si curselor mi se pare perfect normal ca monegascul sa fie in fata madrilenului. Nu imi amintesc nicio cursa sezonul acesta unde pe traseu Sainz sa fi fost in fata, este o pierdere de timp si un bias ridicol ce incerci tu sa faci pe aici, sa insinuezi ca juniorul ar fi capabil sa devina lider de echipa, chiar rad de tine copios pana vad ca o dai in jigniri la adresa lui Charles si ii postezi aici declaratiile pe care le interpretezi in mod batjocoritor.
Ca sa fiu baiat cu tine, iti las mai jos si statisticile lui Vettel cu Stroll, tot asa, ca sa informez impartial publicul de cat de bine o duce canadianul fiind egalul unui cvadruplu campion mondial.
Stroll vs Vettel Winner
Points 26 - 36 Vettel
Race Result 9 - 5 Stroll
Qualifying 7 - 10 Vettel
Fastest Lap 9 - 6 Stroll
Atentie, abia 10-7 pentru Sebi in calificari desi are reputatia unui foarte bun pilot pe un singur tur cronometrat, iar despre Stroll se stie ca punctul lui slab sunt calificarile, nereusind sa-si bata niciun coleg pe durata unul sezon la acest capitol, nici macar pe Sirotkin.
@FanF1
Schumacher nu a intrat intentionat cu monopostul nici in Senna, nici in Hakkinen, incidentele lui controversate au fost cu Hill si Villeneuve.
Legat de greseli a lui, a fost din pacate neinclusaa in documentar fix cea mai faimoasa si anume Canada 1999 cand s-a creat mitul zidului campionilor.
Eddie Irvine este numele coechipierului sau din primii ani la Ferrari, e un nume ce nu ar trebui uitat, omul a fost aproape sa devina campion mondial si a avut o popularitate mare in acei ani.
Schumacher i-a convins pe Ross Brawn, Rory Byrne si decedatul Nigel Stepney printre altii sa vina din 1997 la Ferrari de la Benetton, atunci au inceput problemele sa se rezolve, oricat de mult ar fi muncit, nu ar fi castigat ce a castigat fara oameni competenti si de incredere langa el.
Ca sa nu mai existe indoieli cu privire la cine este pilotul mai bun in cadrul Scuderiei:
Leclerc vs Sainz Winner
Points 128 122.5 Leclerc
Race Result 11 4 Leclerc
Qualifying 12 5 Leclerc
Fastest Lap 10 4 Leclerc
Ultimele comentarii
42 in total