Sa te bazezi pe Carlos Sainz ca fan Ferrari sa se lupte la ceva (victorii, pole-uri, titluri) e ca si cum ti-ai pune bazele in Ghita Pristanda sa iti gaseasca scrisoare pierduta.
In Austria avem si cursa de sprint, prilej bun sa avem iar un duel Charles Leclerc cu Max Verstappen, ei si cu Checo Perez sunt singurii piloti care conteaza in lupta la varf. Juniorul Sainz e mai in spate cu Russell cu Hamilton, acolo se bate el.
Este evident ca Inaki Rueda, strategul sef Ferrari il favorizeaza pe conationalul sau.
Altfel, Costel in prostia lui nu vede cum Leclerc in 2021 a fost mai rapid si in calificari si in curse decat spaniolul, la fel cum l-a umilit si in acest sezon, doar problemele tehnice si strategiile echipei facand diferenta de puncte sa fie alta.
Daca vorbesti de Copse 2021, de ce nu amintesti si Hungaroring unde Sainz a lasat usa deschisa pentru Hamilton dupa ce Alonso s-a luptat vreo 10 tururi cu el. Ce, nu-l acuzi pe madrilen ca a tras si el impotriva lui Max, care l-a privat de un loc la Red Bull?
Cei care se pricep la fenomen, cei din F1, exceptie Binotto, vad foarte clar cum Leclerc e mult mai bun, iar Sainz nu are si nu va avea niciodata pedigree de campion. Dar mai are si orgoliu nesimtit sa nu accepte rolul de locotenent si lucreaza cu taica su si cu Rueda, ca sa primeasca sanse extra.
Mi-a placut cum a facut pe el cand l-a avut pe Max in spate :))) Salo si Irvine in 1999 erau cu o clasa peste el ca piloti Ferrari.
Costel este prea prost si prea hater ca sa inteleaga ca pe Leclerc la primul schimb l-a fortat echipa sa treaca pe intermediare
https://www.youtube.com/watch?v=iRFJrYP8Up0
El nu a facut decat sa confirme ca intermediarele ar fi mai bune in turul 18, echipa trebuia sa anticipeze ca va iesi in urma lui Perez si sa il tina pe pista pana era suficient de uscat pentru slick-uri.
Iar al doilea stop a fost o catastrofa a inginerilor, trebuia chemat un tur mai tarziu.
Costel e complet cretin, ii reproseaza lui Leclerc ca a pierdut un avans fata de Max din turul 18 pana in 21. Pai Max este un super pilot, cel mai bun de pe grila, unde e rusinea ca recupereaza el timp fata de tine? Max inca din 2016 de la 18 ani a sters pe jos cu idolul lui Vettel, pe ploaie in Brazilia.
Daca Ferrari il chema in turul 22 pe Charles, nu avea cum sa piarda pozitia in fata lui Max, ba chiar avea sanse sa ii fata lui Sainz, pentru ca la toti pilotii primul tur pe slickuri nu a fost grozav, de teama sa nu derapeze pe pneuri rece si pista inca umeda pe alocuri. Indiferent cat a pierdut monegascul fata de olandez din turul 18 pana in 21, daca schimbau in acelasi tur, Max nu avea cum sa treaca in fata.
Incompetenta Ferrari si poate un favoritism pro Sainz la faza asta i-a privat pe italieni de un dublu podium.
Oameni buni, Costel e frustrat pe Sergio Perez din 2 motive mari si late:
Primul, ca nu l-a putut bate si el pe Leclerc, ca sa arunce apoi cu inective la adresa monegascului.
Al doilea, cu bataie mai lunga, este ca Red Bull l-a preferat pe Perez in 2020 si l-au refuzat pe iubitul lui Vettel care acum a ajuns sa arate ca ultimul boschetar.
El il copiaza in comentarii pe un distrus de pe Planet F1 care e fan Hulkenberg si arunca cu noroi in Perez cu fiecare ocazie, sustinand ca neamtul ar fi trebuit sa devina pilot Red Bull, ca Max si Jos l-ar fi dorit mai mult pe el, dar Horner si restul l-au ales pe mexican din motive de sponsorizare.
Ati observat cum Costel in 2022 nu mai scrie ode si laude despre Carlitos Sainz, cum e el pilotul mai bun in teste si mai constant care ii va sufla rolul de lider lui Leclerc?
@AyrtonSenna1991
Cand zic publicatii straine, ma refer in general la presa de limba engleza, Sky, Espn, Motorsport, Racefans, PlanetF1. Mai urmaresc si pe Peter Windsor ocazional. Nu stiu ce te incapatanezi sa ma asociezi cu cineva pe care nu cunosc. De parca nu pot exista mai multi oameni care sa aiba pareri asemanatoare.
1. Ron Dennis in ultimii sai ani a fost un foarte prost manager de echipa. McLaren a distrus carierele lui Montoya, Wurz, Kovalainen, Perez, Magnussen, Vandoorne.
Privind in retrospectiva, ma ingrozeste cum de nimeni nu ii arata cu degetul pe McLaren pentru Spygate 2007, daca era prinsa Ferrari cu asa ceva, nu ii mai spala nimeni in ochii presei britanice. Inca sunt oameni care considera ca Raikkonen nu merita titlul in 2007, si ar fi preferat sa il ia Hamilton cu o echipa de trisori, doar ca sa se scrie un record sau ceva. E hilar! In schimb pentru Ferrari si combustibilul de acum doi ani s-au folosit toate apelativele denigratoare.
3. Ca masura de siguranta luata in 1994 a fost la Spa, au modificat Eau Rouge, pentru ca nu aveau cand sa modficie masinile, sa inalte cockpitul pentru a proteja capul pilotului. Sa nu uitam si ce a patit Hakkinen la Adelaide 1995, nu departe de Wendlinger la Monaco 1994.
4. Asa e, una e sa ajungi pe 4 plecat de pe 12, e mai usor asa :))
5. E bine ca facem comparatii intre 1982 si 1992, cand a venit Hakkinen. De la moartea lui Chapman (de fapt de la moartea lui Peterson si dezvoltarea efectului de sol de catre concurenta in 1978-1979) si pana la destramarea lui Lotus in 1994, doar Senna si De Angelis au reusit sa mai castige curse. Nici Mansell, nici Piquet. Nu are nimeni pretentia sa il compari pe De Angelis cu Senna. Dar poate ai nevoie sa intelegi ca in F1, orice pilot bun poate deveni campion mondial cu masina potrivita.
6. Crezi ce doresti, pilotii cerebrali iti castigau in mare campionate pe atunci. E dovedit.
8. Brundle poate sa spuna ce vrea, sunt destule momente unde nu sunt de acord cu el, e prea patimas si partinitor. Dar sa spui ca Schumacher a gresit cu buna intentie cand a calat pe grila la Suzuka in 1998 sau cand s-a tamponat cu Sato in 2003 denota un hate nejustificat. Si eu ca si tine m-am bucurat ca a luat Alonso in 2006, dar cand ma uit ce a venit dupa, imi pare rau de turnura luata de F1 dupa aceea. Pana la urma nu era Schumacher cel mai rau, daca ne gandim ca Di Montezemolo a putut sa il forteze sa aleaga intre a fi coechipier cu Raikkonen si a se retrage.
Vezi ceva de genul la Mercedes cu Hamilton la 37 de ani (fix cat avea Schumi in 2006)? Il vezi pe Toto Wolff sa-l stranga cu usa si sa-l ameninte ca ii aduce coechipier pe Verstappen sau Leclerc? Russell este fix in situatia unui Felipe Massa, venit sa invete dupa o ucenicie la o codasa.
9. Presa britanica o fi fost cu Mansell, dar nu aruncau cu hate la adresa lui Senna, cum au facut dupa la adresa lui Schumacher cand il batea pe Hill. Pentru ca Senna castigase F3 Britanica, pilota pentru echipe britanice, iar Prost le-a devenit mai usor inamic nr. 1, dupa ce i-a luat fata lui Mansell la Ferrari in 1990.
De ce il facea Senna las pe Prost, ca urma sa ii ia locul la Williams lui Mansell? Ca sa castige capital de imagine de la britanici, ca si el intentiona acelasi lucru, el s-a temut de Warwick, doar nu i-ar fi convenit Nigel cu sanse egale in aceeasi masina.
Iar Damon Hill ar fi fost fix un Gerhard Berger daca Senna nu murea, mai mult de 10 victorii nu pupa, si bineinteles niciun titlu. Altcineva care a profitat desi nu din vina lui a fost Coulthard, e greu de prevazut unde ar fi debutat scotianul in F1, dar poate ar fi castigat Formula 3000 in 1994 si ajungea direct la McLaren in 1995, nu se mai pierdea un an cu Mansell si Blundell.
10. Double standards din nou, doar pentru ca a fost vorba de Schumacher versus Senna. Piquet cu Brabham BMW in 1983 si Hunt cu McLaren in 1976 au castigat cu combustibil ilegal campionatele, dar nicaieri nu s-a popularizat ideea ca ar fi furat si ca trebuie descalificati.
Ultimele comentarii
42 in total