Automarket a ramas in urma cu articolele ca deobicei:))).
Vazut de sus monopostul Ferrari 2016 chiar este altceva. Clar, un monopost mai compact decat cel de anul trecut. Cred ca au castigat binisor pe aero si daca au imbunatatit inca putin si motorul cred ca vom avea un duel strans in fata. Sper asta pentru binele spectacolului care lipseste in ultima vreme. Oricum nici Mercedes n a stat degeaba.
Cel mai bun sa castige, dar sa fie un duel strans.
@soxy
Eu nu am facut afirmatiile dupa gura unora ci dupa ce am observat. Sa nu uitam ce piedici le au pus RBR cand puterea motorul nu a contat. Oare ce sa fi facut diferenta? Pneurile? Nu cred pentru ca abia incepuse cursa. As zice pachetul aero. De ce nu au avut tupeul sa furnizeze motoare la RBR? Pentru ca stiau care le sunt slabiciunile si stiau ca si ar fi batut singuri cuie in talpa.
Iar apoi am spus ca nu ai nevoie de un motor egal cu cel Mercedes ca sa castigi ci de unul care iti poate permite sa recuperezi diferenta pe aero. Exact pe asta mizeaza McLaren-Honda.
Iar Mercedes sufera la capitolul asta din princina pachetului care e mare. Uita-te la Ferrari cate artificii a facut pentru sezonul 2016 ca sa obtina un monopost mai compact.
Pana acum au avut putere net superioara fata de competitori si din aceasta cauza au defilat detasat dar daca puterile se vor apropia cat de cat atunci pachetul aero isi va spune cuvantul daca nu fac ceva in privinta asta.
@GTS FZR 2000
Poate multi nu prea inteleg nimic despre recuperarea de energie, dar poate ma lamuresti si pe mine in legatura cu randamentul ala de 100%.
Cei care nu stiu engleza iti pot multumi pentru traducere. Oricum articolul pe care l-ai citit este unul slabut iar domnisorul de la Mercedes nu e asa de prost incat sa spuna ca altii ar putea face ceva diferit si mai bun.
Mercedes a plecat pe principiul "a mea este mai mare si mai buna" iar Honda merge dupa un concept "size zero" impus de McLaren.
Ambele sisteme au deficiente: Mercedes are un pachet aero slabut tocmai din motivul enumerat mai sus(vezi ce le facea RBR pe ploaie unde puterea nu conta), Honda are un pachet mai compact(impus de "size zero concept")cu o eficienta a sistemului de recuperare a energiei mai scazuta. Daca dupa update-ul de peste iarna reusesc o eficientizare a sistemului de recuperare a energiei, acest concept ar putea avea toate sansele sa se impuna in viitor. Sa nu uitam ca RBR nu a castigat campionatul cu cel mai bun motor.
In plus uitati-va la restul echipelor ce eforturi fac pentru a obtine un monopost cat mai compact.
Nu sunt fan Ferrari dar daca nu vor avea probleme de fiabilitate cred ca au toate sansele sa-i concureze pe Mercedes anul asta.
Renault mai are de lucrat si au recunoscut-o si ei, iar McLaren poate la anul vor pune probleme.
Oricum sper intr-un campionat mai animat. Precedentul a fost plictisitor rau de tot.
http://www.skysports.com/f1/news/12479/10143182/honda-play-down-reports-of-huge-horsepower-boost-for-mclaren - sa asteptam sa vedem momentul adevarului. Sper doar sa nu mai vad o lupta intre Merci la anul. Ar fi chiar trist pentru F1 si pentru fani:(
Ultimele comentarii
57 in total