Eu cred ca va fi cursa celor de la Ferrari. Oricum ar fi se anunta interesant. Wiliams mi-a atras atentia in teste si la un moment dat se recunoastea faptul ca anul asta stau chiar mai bine decat Mercedes la anumite capitole. Oricum pana nu vedem calificarile nu vom sti nimic concret.
Glume, glume si ce ar fi sa le dea cu pista in cap :)))))). Mercedes si RBR au ramas fara suspensia minune inainte de GP. Asta cred ca era mai interesant de precizat.
Sunt total de acord cu pastrarea distantei, utilizarea centurii si pozitia la volan. Sunt foarte importante. Centura reprezinta 75% din siguranta voastra la volan. Air bag ul e frectie la piciorul de lemn fara centura. Un aspect important pentru baietii care folosesc suport de centura doar ca sa nu le mai bipaie in creieri. In momentul unui accident poate minor s-ar putea sa te trezesti cu moaca imprastiata din cauza air-bag ului. Nu uita, calculatorul crede ca tu ai centura.
@codrea @Mihai
Se vinde slab pentru ca oamenii sunt setati pe lucrurile nemtesti care sunt un fel de "Romania lucrului bine facut" si nu mai pot vedea altceva in jurul lor.
In plus nu detin nici suficiente informatii despre automobilul respectiv si asta si din cauza ca cei care ar trebui sa scoata in evidenta anumite aspecte importante despre un automobil sunt in incapacitatea de a o face pentru ca nu au pregatirea necesara.
Si va dau un exemplu. Cati stiu ca Honda este constructorul numarul 1 de motoare din lume si ca vinde aprox 17mil de motoare anual.
Sau cati stiu ca motorul 1.8 VTEC este un motor cu distributie variabila? Cati sunt capabili sa explice ce face acea distributie? Nu multi constructori se pot lauda cu un motor ca cel de 1.8. Cati cunosc cunosc faptul ca motorul in cauza are un colector de admisie variabil sau o sonda lambda foarte performanta pe care ei o numesc LAF sensor(lean air flow), sau o cutie de viteze cu ungere fortata(coroana diferentialului antreneaza o pompa de ulei integrata in cutia de viteze, .....etc)? Exemplele pot continua si sunt suficiente. Multi se uita la noua Mazda cu Sky active dar habar nu au cum au ajuns oamenii aia sa produca un motor care merge cu un raport de comprimare de 14 in conditiile in care limita la benzina este 12. Cati ati fost informati despre asa ceva cand ati fost sa faceti un test drive sau sa cumparati masina respectiva? In calitate de client care nu activezi in domeniul auto nu ai de unde sa cunosti aceste detalii. .
Cati stiu ca anul trecut Honda a avut un raport de interventii pe motoare de 1:400 , Toyota 1:150....iar Grupul VAG 1:40?
Nu credeti ca v-ati schimba parerea daca ati auzi asa ceva? De unde credeti ca provine fiabilitatea marcii? Tocmai din aceste elemente enumerate mai sus insa toate astea costa. Motorul de 1.8 VTEC este un motor nu tocmai ieftin. Sau ce spuneti de motorul 1.6 iDTEC care este complet din aluminiu(singurul de pe piata) si pe care Honda il garanteaza 1 million de km. Si acesta este un motor scump.
Este simplu sa faci un interior aratos si calitativ dar cand vii cu atatea elemente inovative care costa ai sa intelegi de ce bordul alteia nu are cel mai bun material posibil(bine aici intra mai multi factori in discutie) si de ce pretul este destul de piperat sau la acelasi nivel cu al alteia din clasa.
Civicul sedan este 12500 de euro versiunea de baza prin Rabla si este foarte bine echipat.
Daca as alege din marcile enumerate de Mihai :
1. Honda Civic sau Mazda 3 - greu de ales aici
2. Hyundai Elantra sau i30 ( foarte calitativa, au crescut enorm in ultimii ani. Multi cred ca practica preturi de dumping pe anumite modele)
3. Corolla sau Ford Focus (mi a lasat o impresie placuta Focusul dar si Corolla este OK)
4. Jetta / Octavia ( as opta doar pentru motorul 2.0 TDI. Cam singurul din grupul VAG care a fost facut cu cap)
Este interesant de vazut ce strategie se va adopta de acum incolo pentru Mitsubishi care in ultima perioada este foarte mult axata pe vehiculele electrice. Si in plus au tehnologia la indemana. Sa nu uitam de Mitsubishi Electrics. Tocmai de asta Ghosn a vrut mortis actiunile la Mitsubishi Motors(+idea de a ajunge numarul 3 mondial). Si oricum sa fim seriosi, Mitsubishi Motors este doar o mica particica din grupul Mitsubishi care este un colos. Oricum ei nu traiau din productia de automobile. Ceea ce nu inteleg unii este ca uneori este mai ieftin sa pasezi munca la altii. Sunt o multime de jocuri economice in spate. Suntem prea mici sa intelegem. Facem doar speculatii.
Ultimele comentarii
57 in total