In realitate arata de 1000 de ori mai bine si pare super agresiva. Like it. Mi se pare o masina diferita de ce exista in EU. Are cateva minusuri la interior dar este ok.
@WickedSick Pai Yusuke Hasegawa afirma ca puterea va fi undeva la nivelul celei de la ultima cursa din 2016. Deci mai jos decat se preconiza initial.
Renault nu sunt nici ei departe de puterea de anul trecut(MGUK 2016 mai greu cu 5kg si mai ineficient) si tocmai de aceea acum RBR nu mai pot pune probleme celor de la Ferrari si Mercedes care au progresat la capitolul putere si nu numai, insa compenseaza foarte bine cu sasiul fata de Renault care inca mai lucreaza sa ajunga la nivelul celor doua.
Mclaren nu se vede pe nicaieri. Suspensie care cedeaza, motor sub putere, schimbare de trepte la turatii mai joase decat ar trebui(iar putere pierduta). Pai daca te uiti atent pe acolo sunt. Cu Renault sau chiar mai jos. Alonso face diferenta acolo oricat de rautaciosi ar fi unii.
Felicitari Ferrari pentru efortul depus in iarna pentru a micsora distanta fata de Mercedes. Totusi mai este mult pana departe.
Per total cursa a fost destul de plictisitoare. S-a preferat o victorie strategica in ciuda uneia directe ceea ce inseamna ca vom mai avea parte de asa ceva. Este nevoie urgenta de inca o echipa in lupta asta ca sa se animeze spiritele. DIn pacate RBR va fi departe de acest grup cel putin pentru 6, 7 etape de acum incolo. Mi-ar placea sa reuseasca si Mclaren sa produca o surpriza si atunci cred ca va fi genial.
Mi-a parut rau de Ricci, Grosjean si Alonso insa asa ceva se intampla. Ingrijorator pentru fanii Ferrari este ca un motor de pe Haas a cedat. Va fi o lupta puternica si pe acest plan. Fiabilitatea isi va spune cuvantul pana la urma.
Mi-a atras insa atentia si abandonul lui Alonso. Probleme la suspensie.Ups....pai nu au tot spus si in teste si in FP ca resimt vibratii la trecerea peste vibratoare? Cam multe semne de intrebare la Mclaren. Nu cumva i-au chinuit pe Honda sa coboare puterea motorului degeaba, ca sa nu mai vorbim de modul in care au fost obligati pilotii sa schimbe vitezele? Cred ca sistemul de amortizare a zgomotelor si vibratiilor a GMP ului precum si sasiul sunt cam slabute la Mclaren. Ca sa nu mai spun cat se bateau cu pumnul in piept anul trecut ca ei au al treilea sasiu de pe grila(cred ca de la coada). O analiza la sfarsitul lui 2016 arata un motor Honda (GP2 pentru carcotasi:)) la nivel cu Renault sau chiar peste pe anumite circuite. Pai daca faceau un sasiu la nivelul RBR se bateau la podiumuri. O sa vedeti ca va fi putere, va fi si fiabilitate in cateva curse si ei tot jos vor fi daca nu fac ceva la sasiul ala care este struto-camila copiata de pe la ceilalti.
Mi-a placut de Sainz, scoate maximul din monopostul ala. Kvyat cam dezamagitor.
Cea mai mare dezamagire pana acum Force India, pentru ca ma asteptam sa puna probleme celor de la Wiliams....dar mai e.
Pentru binele sportului sper ca Ferrari sa fie competitivi maine. Diferenta este mica, iar cu o strategie buna(italienii nu prea au stat bine la capitolul asta sezonul trecut) pot chiar castiga insa Hamilton demonstreaza inca o data ca este un pilot de top.
Pacat ca RBR nu vor putea pune prea multe probleme insa nu sunt chiar vinovati de asta in totalitate. Se pare ca Renault "a rezolvat" problemele de fiabilitate ale sistemului de recuperare a energiei pe care le-a intalnit in teste prin inlocuirea MGU K cu cel de anul trecut care este mai ineficient si este si mai greu cu vreo 5kg (http://gptoday.com/full_story/view/599009/Renault_reverts_to_2016_MGUK_to_cure_reliability/).
Mclaren da semne de revenire dupa esecul din teste insa nu pot rula la capacitate maxima atata timp cat sunt obligati sa schimbe la turatii mai joase pentru a evita vibratiile aparute la turatii inalte(clar pierdere mare de putere). Totusi si aici nu cred ca doar Honda sunt vinovati ca nu se imperecheaza motorul cu sasiul(care, hai sa fim seriosi nu este nici el grozav). In plus vibratii masive se constata si la trecerea peste vibratoare deci nici la capitolul suspensii nu cred ca stau prea bine. Per total cred ca au facut-o "de competitie" si Mclaren cu amortizarea zgomotelor si vibratiilor. Putere este si va fi si mai multa odata cu rezolvarea acestei probleme si cu noul update care va veni peste 2 luni si care va mai mult de natura hardware,software bazat pe performanta.
Cam atat va dura si pentru Renault pana isi vor pune la punct probleme de fiabilitate. Pana atunci doar Ferrari va putea pune probleme.....sper. Altfel va fi plictiseala totala.
gptoday.com - aici sunt adunate toate stirile, de pe toate site-urile care scriu despre F1
Inca una tare: http://gptoday.com/full_story/view/598537/Braking_zone_rule_scrapped_by_FIA_for_2017/ - vettel isi vrea trofeul din sezonul trecut inapoi)))))
Ultimele comentarii
57 in total