Eu vad o "O parere" mai frustrata decat cea a lui Ivanoff :))). Te ai aprins rau de tot. Unu la mana poate te mai documentezi care e cea mai exigenta piata. 2 la mana poate te mai documentezi si care sunt cele mai cautate piete la ora actuala. Fara suprare dar a sunat ca o frustrare in "limba germana":).
Masini simple? Ma faci sa rad .....iar esti neinformat. Mai citeste sau mai cauta. Fiabilitate? Asta da...recunosc ca nu au aspectul si calitatea interioara Golfului dar mai fiabile, sunt. De 1.6 TDI nu stiu ce sa zic. Nu mi l-as cumpara nici batut cate probleme are. Nu sunt fan nici Toyota nici VW dar fata de VW care ascunde gunoiul sub pres, macar astia cu ochii mici le fac publice si pe buna dreptate au mai putin de pierdut. Se numeste sinceritate. Cand a facut public VAG-ul problema injectoarelor de pe 2.0TDI PD? Dupa 7-8 ani dupa ce clientii au platit de le-au sarit capacele. Si conditia care era?...sa fie cele din fabrica cele care s-au defectat:)))ia-le de unde nu sunt:))). Asta nu mai suna a sinceritate. Si exemplele continua.
La VW alegi cum vrei pachetele dar s-ar putea sa vezi ca te ustura curul la cat sunt de umflate preturile.
Punct forte pe care l-am vazut la japonezi in ultimii ani este faptul ca au renuntat complet la cutia in 5 trepte care la VAG exista din plin(asta nu inseamna economie si exemplele continua). Cei care au desfacut Toyote in comparatie cu VW vor vedea care sunt mai "simple" din punct de vedere tehnologie pe partea de mecanica. Si asa isi vor da seama de ce nu le mai ajunge bugetul sa faca si un interior exceptional ca cel de Golf.
Si uite si concluzia finala:ca sa obti acelasi pret in raport cu concurenta ai de ales ori un Golf "simplu" din punct de vedere tehnologie mecanica si un interior exceptional fie un Auris mai "potent" mecanic si un interior mai putin placut. Per total Toyota se pare ca are reteta succesului din moment ce au vanzari mai bune,
"O parere" strict obiectiva. Personal, nu mi as lua nici una din cele doua.
Este mai mult decat vizibil ca este pur si simplu marketing. Din pacate sunt foarte putini clienti capabili sa inteleaga ca nu exista performanta fara consum. Toata lumea ar vrea sa mearga constant cu 130km/h sa accelereze foarte bine sa se comporte exceptional in depasiri si daca se poate sa consume undeva pe la 1 sau 2 litri. Hai sa fim seriosi. Astea sunt basme daca discutam de motoare cu ardere interna. Consumul de 2.8 nu este deloc mediocru dar nici plauzibil tinand cont de lumea in care traim. Din pacate suntem prea grabiti si prea agitati si ne dorim prea mult confort pentru ca zi de zi sa putem urmari consumul autoturismului nostru. Asa ca nu sunt decat cifre. Eu personal mi-as dori o masina fiabila in detrimentul unei iluzii cu consum de 3 sau 4 litri in oras.
Mercedes nu a testat nimic, Doar vrajeala!
In schimb interiorul este facut de coreeni.
Despre ei poti spune ca au testat-o:):P
Oricum interiorul nu este rau de loc, chiar se apropie de premium doar ca exteriorul parca este lipsit de personalitate. Plus schimbarea numelui nu cred ca isi avea rostul.
Vanzarile vor dovedi care este adevarata valoare a Talismanului lui Renault.
Ultimele comentarii
57 in total