@fan Skoda... dacă crezi ca e bine sa se înceapă cu mașinile ce au probleme tehnice ca eu asta am
Spus... atunci de ce susții taxarea mașinilor pana in e3?!?!...dacă e e6 iar motorul e Obosit și scoate noxe mai mult decât un non-euro cu ce te încălzește... eu consider ca asta e prioritatea ...verificarea la sânge in trafic a mașinilor... și renunțarea la controalele RAR in stațiile ITP... s a văzut ca aceasta nu e o soluție...
@fan Skoda... in principiu nu e rău ca poluatori sa plătească... dar te întreb ce facem cu banii? Ne mărim salariile?... in plus știi ca mașinile statului sunt exceptate?...știi ca mașinile televiziunilor sunt exceptate?... evident și ale STB... oare aceste mașini nu poluează?...ideea e ca nu s a schimbat nimic in ultimele câteva sute de ani atunci când boierii puneau câte taxe voiau săracilor...
@Anonim...tu vrei aplicarea taxei pentru reducerea aglomerației...?!?!?!... pana la urma e o taxa de poluare nu de reducere a numărului de mașini in trafic...oricum într-un an se umpleau drumurile de cazane euro 5 și in maxim cinci ani de cele euro 6... concluzia e ca aglomerarea nu dispărea...
@Fanskoda... nu crezi ca ar trebui început cu mașinile care nu îndeplinesc condițiile tehnice pentru a circula pe drumul public și ITP făcut ca la carte?
@jiji... tu susții taxa deoarece ai e6 și ți se rupe... dar te întreb și eu mașinile e6 nu poluează?... crezi ca in câțiva ani nu îți venea rândul?
@Taxatoru... respect... și tie Moldovene la fel
Întreb și eu pe cine știe răspunsul... dacă mașina mea e3 corespunde tehnic de ce sa mi se interzică dreptul de a circula? De ce statul a permis ca asemenea mașini sa fie puse in vânzare?... de ce nimeni nu e interesat de mașinile care poluează Mult mai mult decât norma in care este încadrat... pentru a nu crea confuzii mai dețin un e6 și cel mai probabil peste un an încă unul...cu AdBlue
Ultimele comentarii
247 in total