Adevarul e ca Golful electric de exemplu are o forma hidoasa, nepractica si respingatoare. Nimic nu e potrivit la ea si mai are si doar 190 km autonomie declarata.
Prin comparatie Model 3 are 1000 km autonomie, se incarca in 15 minute si arata mai bine decat cea mai frumoasa Alfa si cel mai frumos Jaguar facute vreodata la un loc. Mai mult de atat, s-au produs 3 milioane de bucati si costa 9990 euro cu un tichet rabla. Si mai mult, din cele 3 milioane de bucati doar 7 s-au intors la garantie din cauza unui greieras si 3 au necesitat schimbarea becului de la semnalizarea dreapta fata. In rest baga kilometri.
Tesla pana acum n-a demonstrat decat ca stie sa sparga banii investitorilor mai ceva ca un cartofor. Si face treaba asta cu zambetul pe buze.
Nu vad pe nimeni sa compare benzinariile din 70 cu cele de acum. In anii 70 existau benzinarii pe 10 metri patrati. Acum sunt adevarate supermarketuri si restaurante. Poate ca benzinariile pure au murit pentru ca nu mai puteau trai doar din adaosul pus combustibililor si au rezistat doar cele care s-au putut transforma in supermarketuri.
Dar noi suntem intransigenti, oamenii cifrelor si nu ne pierdem in contexte, analize cand vine vorba de un interes ascuns si o misiune bine definita: "sa inducem subtil ideea ca masinile pe combustibil clasice sunt pe moarte si tre sa-si cumpere toata lumea electrice Nissan daca se paote".
Siiiigur ca da.
Bine macar ca performantele off-road nu sunt de buget redus. Daca ne uitam doar la unghi de atac si garda la sol, Dusterul joaca in cea mai inalta liga. Dar unii prefera sa bocaneasca cu degetu in portiere si sa se planga de suportul de pahare ca-i prea mic.
@Marius
Motoarel electrice nu sunt ieftine deloc. De regula un motor de 100kw (obligatoriu pentru o compacta) costa 5000-7000$.
@LR
Densitatea de putere e mai mare dar si complexitatea circuitelor de alimentare/comanda e mai mare.
Iar sa faci niste circuite care sa tina 500k km e o provocare si mai mare.
Ultimele comentarii
112 in total